Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Jeg skal med familien til Frankrig hvor jeg har lejet et hus
På armen kommer et af urene med gummirem: PO eller Seawolf
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Min hustru og jeg kommer lidt rundt i sommerlandet på vores mountainbikes, og her vælger jeg mit Paul Picot, som er titanium og let på håndledet trods sin størrelse og så er der jo den gule rem, der passer godt til cykelløb
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
TioMalo Skrev:Citat:Mange tak for jeres tips, Marc og JK Jeg vil forsøge at lægge vejen forbi forretningerne...
Hej Ralle; Amsterdam lever af turisme, tjald, spil & tant og fjas og derved er alle varer i midtbyen prismarkeret meget højt... (har lige kigget på hvad AWC tilbyder.... Holy Moses - altså, ang. deres priser). Den réelle prisniveau er pænt under den danske, byen bugner jo af lidt brugte luksusvare til salg.
I Holland prutter man om priser. De gode gamle kolonialister er vante til at handle.
Købte selv for to år siden en 1601 Datejust fra en af de små antikvitetsbixer ved Kraftene; "den vejledende pris" på € 2.490 faldt ned til € 1.500 i løbet af et kvarters tid, når sælgeren blev overbevist om at jeg ikke var en gammel dame med blå hår og sjove briller, men vidste hvad vintage Rolex sådant ca. koster.
Prøv at finde den lokale "Blå Avis" og prøv en privathandel - der er mange penge at spare.
Vh. John
Mange tak for dine tips, John

Jeg glæder mig til at se, hvad jeg støder ind i af ure, når jeg rammer Amsterdam om nogle dage

Hvis jeg falder over noget interessant, lover jeg at prutte
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat: Hvis jeg falder over noget interessant, lover jeg at prutte
OK Rasmus... men prøv at slå en lydløs én... nogen gang kan ens omgivelser være uforstående for det at man lukker sin tarmluft ud i al offentlighed...
Og god tur ! (Færdes du tæt på Rembrandsplein, husk at tjecke ud Prix D´ami coffeeshops herbale produkter - kvalitet er helt i toppen !)
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•