Første mod
Så fik jeg sgu lige modded mit SKX007. Ved godt indlægget ikke er tro mod dykkerstilen, men synes det ser lækkert ud!

Det var faktisk nemmere at skifte end jeg lige troede.

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Citat:Ved godt indlægget ikke er tro mod dykkerstilen

Hej Bjørn - det ser godt ud og er absolut en OK dykkerindlæg. Hvis du tænker på manglende minutmarkering for de første 15 min., er det her (og generelt) unødvendigt; chapterringen har jo minutdeling hele vejen rund. Hvis man skulle pointere noget, er det nok manglende luminova-perle ved 60 / 0 min/sek. på lynette-indlægget (gør ikke hellere noget, er uret vandtæt og har god luminans i visere er det nok for at dykke med).
Har du planer om at skifte skiven og / eller viserne mm. ?
Cheerio - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:
Citat:Ved godt indlægget ikke er tro mod dykkerstilen

Hej Bjørn - det ser godt ud og er absolut en OK dykkerindlæg. Hvis du tænker på manglende minutmarkering for de første 15 min., er det her (og generelt) unødvendigt; chapterringen har jo minutdeling hele vejen rund. Hvis man skulle pointere noget, er det nok manglende luminova-perle ved 60 / 0 min/sek. på lynette-indlægget (gør ikke hellere noget, er uret vandtæt og har god luminans i visere er det nok for at dykke med).
Har du planer om at skifte skiven og / eller viserne mm. ?
Cheerio - John

Ja perlen mangler!

Overvejer kraftigt at skifte viserne, men det er ikke noget jeg vil prøve kræfter med selv, det må nok blive hos den lokale urmager.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)