Anonimo Millemtri
For en 7 års tid siden snakkede jeg lidt med Mark Borrella om Anonimo, som han er expert i, og så en Millemetri in hand. Et godt solidt ur, med en god historie tilbage til de gamle Panerai fabrikker i Firenze, som Federico Massacesi/Dino Zei valgte at køre videre i 1997 under navnet Anonimo, da Panerai flyttede butikken til Schweitz ved opkøbet af Richtemont/Vendome...

[url]"http://forums.watchuseek.com/attachments/f16/157506d1232705098-anonimo-wikipedia-wiki-anonimo_artikel.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/attachment ... rtikel.pdf[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg søgte og ledte bredt efter en Millemetri til en god pris, men enten var de hurtigt solgt eller for dyre...Bingo for et par dage siden fandt jeg en på TZ, 1 mdr gammel , som ikke var solgt ASAP, og jeg kiggede lidt på den, hmm fra Malasia, yeh right, men fandt ud af at sælger Kevin Lew, havde et godt rygte, så mailede ham, og han svarede fint og kvikt, og faktisk virker rigtig sød og venlig, så vi dealede. jeg betalte, og han tog tidligt fri for at nå at Fedexe pakken (mit krav). 2 dage undervejs... fra Malasiya, Kina, Kashakstan, Paris, Cph i morgen kl. 0515, og hvis det går som det plejer hos mig kl 1100. På 2 dage,!!!!!!!
İmage
İmage
Mikael
Svar
Imponerende leveringstid Icon_e_surprised Icon_cool

Og super fed klokke, som efter min mening, har en super god og solid kassekosntruktion Icon_cool Og fedt at se den i sommer gul Icon_e_wink Nyd uret og bær det i godt helbred Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Lækkert ur og fed historie Icon_e_biggrin
Mvh Kim 
Svar
Så kom uret. Et par timer senere end beregnet, MEN 2 dage fra Malasiya til DK er imponerende. Uret er en måned gammel, men jeg vurderer det til NIB, det har aldrig været brugt. Den pale yellow skive er faktisk ganske lækker.
İmage

Mikael
Svar
Jeg har altid haft en svaghed for Millemetri modellen. Den er super vellavet, særdeles robust og kan tåle at blive brugt Icon_cool Og så er jeg stadig ikke kommet mig over den imponerende leveringstid Icon_e_surprised Det er outstanding Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Godt nok en imponerende fragt tid, taget i betragtningnden det skal hele den lange vej og told behandles, det tager altid evigheder for mig.

Super lækkert ur, tillykke med det Icon_e_biggrin
Svar
Det ser godt ud Mikael - og jeg har også kun hørt godt om det + synes altid det er skønt med noget ikke alle andre higer efter
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Anonimo Millemetri er et af de mest undervurderede ure på markedet. Utroligt fede og velbyggede og til at finde til fornuftige priser Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)