En JLC samling, advarsel - vintage!
Hvis de lige ville lave den i en 42mm udgave, mums!!
Svar
det er nu ikke kun manglen af futurematic. Specielt tallene i subdials er tvivlsomme. Venstre subdial har 30 helt oppe i kanten osv.....
Jeg håber jeg tager fejl Icon_e_smile
Svar
Denne Polaris II er nok min favorit selvom det er svært at vælge;

İmage
Svar
Er det et skrifttegn i midten eller hvad er det( modsat memovox)
Svar
Tjho - for mig var det blot overraskende den fandtes uden futurematic - og jeg ved intet om det. Jeg ville ikke turde afgøre spor, heller ikke ud fra subdials, hvor billeder sjovt nok kan snyde (har set piepans med skæve stjerne som når man mødte dem i virkeligheden sad snor lige)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
camaro Skrev:Er det et skrifttegn i midten eller hvad er det( modsat memovox)

Ifølge google kunne det være "HPG" High Precision Guarantee men jeg kan ikke helt få det til at stemme.
Må lige forhøre mig om det også.
Mener også at jeg et sted faldt over at der kun er lavet godt 1000 stk. af dem.
Svar
hannover_dk Skrev:Tjho - for mig var det blot overraskende den fandtes uden futurematic - og jeg ved intet om det. Jeg ville ikke turde afgøre spor, heller ikke ud fra subdials, hvor billeder sjovt nok kan snyde (har set piepans med skæve stjerne som når man mødte dem i virkeligheden sad snor lige)
vh

Der er en masse her, syntes der en tendens til at JLC ofte er uden "Futurematic" på skiven, hvorimod LeCoultre ofte har det med:

[url]"http://www.google.com/search?q=jlc+futurematic&hl=da&client=safari&rls=en&prmd=imvnsfd&source=lnms&tbm=isch&ei=ldWmT_rGL4TDswaN5fXRBA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBIQ_AUoAQ&biw=1280&bih=760" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.google.com/search?q=jlc+futu ... 80&bih=760[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Så er der lidt nyt om den "Futurematic".

Det er en redail asom var helt nødvendig pga skivens tilstand. Det er blevet lavet hos Bethge og skulle ligge helt op af hvordan den originalt har set ud. Måske lige bortset fra det af camaro bemærket?

Her er et par billeder af den originale brugsvejledning der fulgte med uret da det blev købt;

İmage

İmage
Svar
Thanks. Findes altså uden futuruematic, men godt set Camaro
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)