18-03-2024, 06:56 PM
Altså danske eller udenlandske?
Kan du nævne navne på evt. urmagere?
Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Kan du nævne navne på evt. urmagere?
Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Jeg mangler gode råd til ur køb
|
18-03-2024, 06:56 PM
Altså danske eller udenlandske?
Kan du nævne navne på evt. urmagere? Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
18-03-2024, 07:26 PM
Jeg fik fremstillet mit i Tyskland hos Jochen Benzinger, Benzinger
Jeg oplevede også en utrolig service og imødekommenhed, havde en god kommunikation med input fra Jochen til detaljer som jeg ikke selv havde tænkt over da jeg henvendte mig til ham. Jeg har også prøvet at handle direkte med Nomos og der var en god service, men ikke på samme niveau.
20-03-2024, 12:33 AM
Jeg har kigget på ammats ur med fingerne, og det er et rigtigt flot ur med en finish uden lige.
Selv har jeg fået bygget et ur hos tyske Dornbluth, Et lille famile ejet ur mærket som laver ca. 200 ure om året, hvor alt reelt et inhouse og fit og finish er i min bog unmatch af nogen til de samme penge. Deres ure er no nonsens og forankret i at skal være driftsikre og et sikkert go to hver dag. De går utroligt højt op i kunde tilfredshed og har en ægte interesse i dem, hvilke jeg oplevede på første hånd under mit besøg hos dem. Flere herind har ure fra dem, og de er også ved at få den anderkendelse de fortjener World wide, bla. Oplever de at folk fra USA kommer med fly og afhenter deres bestilte ur. Men med dit budget er der rigtig mange muligheder (Private som metervare) Derfor er en del af glæden som nævnt at tilegne sig viden. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|