Nyt ur på vej ........ gæt hvilket !!
Hej Peter,

Dejligt at se, at urhjertet stadig banker. Der var en overgang hvor jeg troede vi havde ‘mistet’ dig.

Et solidt og velovervejet køb. Damn flot, klassisk og enkelt ur. Sjovt som man bliver klogere på sig selv undervejs på rejsen.

Og som en anden siger ovenfor - det behøver ikke være et Lange fra de fine butikker for at få pulsen op.

Jeg har mit Furlan Marri på i dag - et relativt billigt ur som endda drister sig til at være både quartz og hommage - men hvor glæden er der big time alligevel.

Og det er jo den vi jagter!

Claus

İmage
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
(09-11-2021, 02:44 PM)cfnissen Skrev: Hej Peter,

Dejligt at se, at urhjertet stadig banker. Der var en overgang hvor jeg troede vi havde ‘mistet’ dig. 

Jo jo, Claus - urhjertet banker skam stadig og jeg kan stadig begejstres, så helt tabt er jeg ikke endnu  Icon_smil

Min "urhorisont" er dog med tiden blevet udvidet til at omfatte andre/flere typer af ure end blot dykkerure osv. ............. og pris/prestige betyder mindre og mindre for mig  Icon_blink  Dette sagt, så er jeg da stadig en "sucker" for dykkerure med mat skive og påmalet tritium - de er blot en smule udenfor min rækkevide disse dage.

(09-11-2021, 11:18 AM)Appleboy Skrev: ............
Dine indlæg giver mig langt mere end når jeg ser et Lange mm. Du har så fine overvejelser omkring alle dine køb, hvilket ikke altid fremgår tydeligt når der flashes langt dyre ure fra de fine butikker. 

Tænk der stadig findes folk som dig, som deltager i en eBay auktion. Så fedt. 

Så du skal ikke undskylde, disse indlæg giver langt mere til forummet end flash af dyre ure og fine GTG, altså hvis du spørger mig :-), for her kan alle være med :-)

Tusind tak for ordene, Torben - og jo, jeg kan stadig træffes af og til "lurende i mørket" på en eBay auktion  Icon_cool

(09-11-2021, 12:17 PM)Stensbjerg Skrev: Du skal bare giv gas Peter,
Som Torben er inde på handler det ikke om pris men om passion,  for det er jo den vi deler. 

Derfor læser jeg tråde uanset pris skiltet 
Hvis jeg kan fornemme passion og uret generelt er inden for mit interesse område. 

Nu bliver jeg jo snart helt overvældet - men jeg er rigtig glad for at høre, at mine indlæg kan være af interesse herinde :-) Jeg skriver ikke så ofte længere, men prøver at skrive, når jeg mener at jeg har noget interessant at fortælle, eller har noget på hjerte  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
Citat "pris/prestige betyder mindre og mere for mig"
I min ur verden er det jagten på uret, det at "opdage" et nyt ur og glædes over at finde uret der taler til en og her er det jeg ser prestige i at finde "det" ur..
Der findes så mange mærker og priser idag og der er ikke sammenhæng i det, men det er der flere tråde om..
Selv elsker jeg bauhaus stilen, men vil gerne have andre design så damm jeg har læst meget og mit gætteri på dit nye ur viste mig flere muligheder, TAK..

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Jens, longbear, pbr
Svar
Uret er ankommet her til formiddag - så jeg kunne ikke dy mig for at lave en lille “unboxing” serie (blot med mobilen).

De kommer her i hurtig rækkefølge - bedre billeder, taget med et rigtigt kamera, kommer i en selvstændig tråd med et mini review, når jeg har båret uret lidt tid

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Så ens og dog så forskellige !!
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Fedt! Unboxing er bare SÅ godt!

Og uret ser godt ud so far. Tillykke!!!

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
Same same but different, det er jo mange gange detaljen, der driver os mennesker. Tillykke med klokken Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
Fedt ur, som også står på min ønskeliste. Kvalitets til prisen Icon_drool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)