Chrono24???
#1
Hey alle urtosser derude Icon_blink Dette spørgsmål er sikkert blevet stillet mange gange i denne gruppe, men jeg er ret spændt på at høre jeres meninger/oplevelser med siden...

Hvad er jeres holdning/oplevelser med CHRONO24?

Er det sikkert?

Hvordan er deres hjælp, hvis uret ikke kommer, eller ikke passer til beskrivelsen? Får man i så fald pengene tilbage?
Icon_e_biggrin1


Mvh.
Søren Icon_smil
Svar
#2
Jeg har kun positive oplevelser (handlet 2 gange) men der gælder de samme regler - check sælger, ring til dem mm.
Betal med PayPal.

Loncar


Sent from my iPhone using Tapatalk
Icon_+1
Svar
#3
(29-04-2018, 05:44 AM)Loncar Skrev: Jeg har kun positive oplevelser (handlet 2 gange) men der gælder de samme regler - check sælger, ring til dem mm.
Betal med PayPal.

Loncar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Okay super!
Mange tak for svaret  Icon_e_biggrin1 

Mvh
Søren
Svar
#4
Chrono24 har indført en ny betalingsmåde hvor man køber via deres hjemmeside.

De kalder det for Trusted Checkout. Det giver ekstra sikkerhed og koster ikke noget ekstra.

Jeg ville ikke være bekymret.
Mvh Kim 
Svar
#5
(29-04-2018, 08:48 AM)Avantismo Skrev: Chrono24 har indført en ny betalingsmåde hvor man køber via deres hjemmeside.

De kalder det for Trusted Checkout. Det giver ekstra sikkerhed og koster ikke noget ekstra.

Jeg ville ikke være bekymret.


Hey Kim Icon_smil 
Mange tak for svaret. På hvilken måde giver det en bedre sikkerhed?
Er bare nysgerrig Icon_e_biggrin1 

Mvh.
Søren Icon_blink
Svar
#6
Det er vel ligesom når man køber noget igennem ebay.

Så kan man bede dem om at gå ind i sagen hvis der sker noget uventet.

Desuden kan jeg se at betalingen sker med VISA kort. 

Det er langt bedre end ved alm bankoverførsel.
Mvh Kim 
Svar
#7
Jeg har prøvet en enkelt gang - via trusted checkout - og der var ingen problemer. Jeg tror, Chrono24 gør ret meget for at holde tvivlsomme elementer ude. De er, og vil gerne fortsat gerne være, et seriøst site.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#8
Ved Trusted Checkout aftales pris med sælger. Pengene overføres derefter til Chrono24. Når Chrono24 har modtaget pengene giver de sælger besked om at sende varen. Når varen er modtaget og tjekket hos kunden giver han/hun chrono24 besked at alt er ok - således at de kan sende pengene til sælger. Er der noget galt med varen ( ikke som beskrevet ) holder chrono24 pengene indtil der er fundet en løsning.
Svar
#9
Har lige selv købt et ur via trusted checkout - super produkt - og gør at jeg ikke er nervøs som før i tiden når man overførte mange penge til en persons bankkonti i udlandet - nu ved jeg de står hos et firma indtil jeg har godkendt uret.... og der er ikke ingen omkostninger for køber ved produktet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)