Grail ur.
(13-08-2026, 02:49 PM)Stensbjerg Skrev: Har haft en del andet end ure at tænke på her på det seneste,
Så derfor er alt omkirng nyt ur indkøb sat på pause, desværre men sådan er det når livet slår nogle uforudsete sving.

God kommende weekend til alle derude. Icon_Up
I sidste ende er der så mange ting, det er vigtigere. Jeg har selv et år pt. hvor to-tre ting kommer foran ure. 

Men måler stadig i ‘eg kunne have købt x ur for de penge”. Haha. 

Anyway, life goes on. 

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Så er der lidt bevægelse omkring dette igen, da jeg har kredset det ind til et par ure (både JLC og Rolex)

et IWC 3538 har også været i spil fordi muligheden er opstået, og det har altid været "the one that got away" for mig
syntes det er så fedt et ur og et studie i ægte IWC DNA.

Så tænke jeg kunne jo lige købe det og får prøvet det af inden et grail skulle ankomme
men så er man også lidt tilbage til start da nogle af pengene så er sat i det ur.

Det er ikke nemt at være fattig. Icon_e_biggrin1

God aften til debatten, where ever you are. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Er der slet ingen af dine ure, som du kan eller vil "pantsætte" for at købe et grail ur ? Icon_e_biggrin1

Det jeg mener er nok at jeg som eksempel, maks. vil have 3 "dyre ure", så hvis jeg havde det, og et nyt skulle ind, så skulle et andet ud.
De ure jeg ikke går med længere, de er heldigvis meget billige, så det ville ikke give nogen mening at sælge dem.
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Tillykke med det nye ur!

Et grail ur, er vel, og skal være, længe undervejs:) Desværre lyder der her fra en der heller ikke har landet sit grail ur.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Stensbjerg
Svar
MTF: Jeg er meget der som du beskriver, det ender nok med at mit autozilla bliver "pantsat" i familen,
og så køber jeg et af de to ur som hele tiden har været i kikkerten hvis det hele falder på plads.

ultoman: jeg har endnu ikke købt noget ur. Icon_blink
Svar
aah jeg læste for hurtigt.
Det IWC er sit eget, men også et godt stykke væk fra det rolex og jlc du går og drømmer om.
Det sagt, så er det jo både en gave og til tider også vildt frustrerende når ens smag spænder så bredt.
Spændt på hvad det ender med.
Jeg går selv og spinker og spare, samtidig med jeg drømmer om et Rolex Ghost jeg faldt pladask for da jeg prøvede det. *suk*

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Det er så farligt at prøve noget man ikke skal købe, endnu Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)