Best of Baselworld
Nu er Baselworld kommet lidt på afstand, billeder er studeret, indtryk fordøjet og hverdagen står på påske.

Hvad for et ur ramte jer mest i hjertet? Omega trilogien, rolex eller et mindre brand der ramte helt rigtigt?

Selv lægger jeg ud med at jeg var noget skuffet over Baselworld i år. Tudor viste mere af det samme, snowflake med snowflake. Rolex sea-dweller opgav jeg hurtigt at forstå. Lidt lys var der i Omegas trilogi, hvor jeg umiddelbart bedst kunne lide Railmasteren, men ikke nok til at jeg kunne finde på at lægge pengene for den.

Det ur jeg (indtilvidere) har været mest vild med er fra et mærke jeg ikke troede jeg ville se efter... men de rammer altså ret godt med skiven på dette bronze ur:
İmage

Jeg synes det er ret fedt, men måske lidt for stort for mig. Forhåbentlig får jeg mulighed for at prøve det på armen en dag.
Der er en fin artikel om det her:
https://www.fratellowatches.com/eterna-k...nufacture/
[-]
  • p.sebastian
Svar
Jeg er sgu nok lidt kedelig. Bevares der var flere spændende ure, men indenfor mit eget realistiske budget var det meget begrænset. Det Eterna du viser, ser rigtigt flot ud, men for stort til min smag og da den er til lidt mindre ure for tiden, rammer Omega´s Trilogi og specielt Railmaster rigtig godt. Så selvom jeg godt ved jeg er totalt forudsigelig, er det klart Railmasteren der er det, der med størst sansynlighed kommer i min kasse.

İmage

Helst det limiterede, men den sortskivede i den almindelig kollektion frister også.

İmage

Et andet ur, som også godt kunne friste (meget) er det nedenstående Longines, som jeg også gerne ville have på armen. Modelbillede fra nettet, men det havde i nok gennemskuet Icon_blink

İmage

På den urealistiske side blev jeg meget betaget af Kari Voutilainen, som var helt vanvittige ure på den fede måde. 

İmage

İmage
Svar
Syntes ikke der var super meget nyt der faldt i smag (som i det må jeg bare eje).
Det der kommer tættes på, må være det Longiness som der er billede af i Kims post.
Det glæder jeg mig til at prøve.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg kan godt få øje på et par ure, jeg gerne ville have, men om jeg så har råd, det er en helt anden sag. GO Senator med månefase og perpertual calender ser godt ur. Den finske forbindelse er heller ikke at kimse af, men desværre nok endnu længere ude rent økonomisk.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)