Så er der igen en video fra Hodinkee
Så er der igen en video fra Hodinkee og denne gang en samtale med Robert-Jan Broer om det kommende Speedmaster (Speedy Tuesday)
Som han så rigtigt siger i videoen er det ikke nødvendigvis for alle, men jeg glæder mig ustyrligt til at modtage mit Icon_smil

https://www.hodinkee.com/articles/robert...atch-video
Svar
Kan godt forstå du glæder dig til det ur! Ser fantastisk ud og lækker pakke den kommer med!
Håber en skønne da at se det live.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg har aldrig rigtig været specielt interesseret i alt det halløj med limiterede ure, men lige her blev jeg altså bare ramt. Dog er det jo udelukkende baseret på billeder, så det bliver VILDT spændende når man endelig får set det live. Skuffer det en, eller spiller det bare 100% - jeg ved det ikke?
Svar
Jeg synes at det ser voldsomt fedt ud. Havde jeg pengene så havde jeg købt et  Icon_hjerte
Mvh Kim 
[-]
  • Jens
Svar
(13-03-2017, 09:54 PM)KimT Skrev: Jeg har aldrig rigtig været specielt interesseret i alt det halløj med limiterede ure, men lige her blev jeg altså bare ramt. Dog er det jo udelukkende baseret på billeder, så det bliver VILDT spændende når man endelig får set det live. Skuffer det en, eller spiller det bare 100% - jeg ved det ikke?

I sin essens er det jo det klassiske måneur med anden skive, fed rem og funky lume. Har svært ved at forestille mig, at jeg kunne blive skuffet.
Håber du og andre bliver glade for det!

mvh Jens
Svar
Det kan man sige, men der er dog en del ting der er ændret.

Kassen er 100% børstet, hvor Speedmaster normalt er både poleret og børstet. Derudover er krone og trykknapper også børstede, med Omega logoet på kronen som eneste blanke element. Så er der selvfølgelig skiven - som du er inde på - der er helt sin egen med det påsatte logo (ift. påmalet) samt de specielle subdials (Radial dial) der jo også er lavet med luminova, hvilket jeg ikke mindes at have set før. Viserene skal også nævnes, da de er blankt metal ift. hvidmalede på det alm. måneur. Alt i alt en del anderledes end det klassiske måneur, men feel på armen vil selvfølgelig være det samme, da kassens form er helt klassisk. Spændende bliver det, men nu skal jeg jo til Basel om små to uger og mon ikke de har et eksemplar med der som jeg kan prøve?
[-]
  • Jens
Svar
(14-03-2017, 04:58 PM)KimT Skrev: Det kan man sige, men der er dog en del ting der er ændret.

Kassen er 100% børstet, hvor Speedmaster normalt er både poleret og børstet. Derudover er krone og trykknapper også børstede, med Omega logoet på kronen som eneste blanke element. Så er der selvfølgelig skiven - som du er inde på - der er helt sin egen med det påsatte logo (ift. påmalet) samt de specielle subdials (Radial dial) der jo også er lavet med luminova, hvilket jeg ikke mindes at have set før. Viserene skal også nævnes, da de er blankt metal ift. hvidmalede på det alm. måneur. Alt i alt en del anderledes end det klassiske måneur, men feel på armen vil selvfølgelig være det samme, da kassens form er helt klassisk. Spændende bliver det, men nu skal jeg jo til Basel om små to uger og mon ikke de har et eksemplar med der som jeg kan prøve?

OK, jeg kan godt se, at der er sket en del mere med uret end jeg umiddelbart troede. Jeg synes dog, at det er fine og nænsomme ændringer, som gør uret specielt på en smagfuld måde. Stadig et måneur men samtidig en LE. Du har selvfølgelig ret i, at det skal ses!
Spændende med Basel! Håber du får tid til at sende et lille telegram hjem en gang imellem.

mvh Jens
Svar
Jeg forestiller mig at lave lidt rejse beskrivelse i stil med den jeg lavede da jeg besøgte Omega i Schweiz, hvis det har interesse?

Her den fra det tidligere besøg, skulle nogen ønske at se/læse mere http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...+hos+Omega
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)