Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Dette billede er snuppet fra et andet forum og skulle være taget i West End London. Der må alligevel være blevet snuppet en del ure når de ligefrem gør opmærksom på det via skiltning.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Wearing an expensive watch in many areas of London,is an open invitation to getting attacked.Especially if you are in the wrong sort of pub.London is not the only place,this will happen.This will happen in most big towns ,anywhere in the world.Only a fool flashes an expensive watch,in areas they do not know.In Mexico city they will cut your finger off for a gold ring.Its quicker than waiting for you to get it off.Mostly this is just common sense,but many tourists forget it.In areas where people are very poor,your watch could be worth 2-5 years of income for anyone.And please do not kid yourself that they do not know a Patek from a Casio,because many do!
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ja, jeg har egentlig bare taget det som en selvfølge når jeg har rejst i verden at man lige tænker over sådan noget og derfor aldrig følt mig utryg (pga. uret) på trods af at jeg nogle gange har fået forvildet mig nogle "slemme" steder hen. Jeg fandt det bare påfaldende at de ligefrem skilter med det i London.
•