Gammelt Vs. nyt og Omega Vs. Tudor
Jeg har kig på to vidt forskellige ure - Dog begge kronografer. Det er meningen at uret skal supplere mit Rolex Sea-Dweller Ref 16600 og jeg har svært ved at gennemskue hvad der er det bedste køb i det lange løb

Jeg har fundet en superflot Big Block ref 79170 komplet med boks og papirer og i en vanvittig flot stand (jeg har faktisk fundet 2, men den ene er uden papirer) prisen ligger på godt 30.000 DKK

Jeg har så også kigget meget på den nye Omega Speedmaster "First Omega In Space" som er en re-edition af de gamle CK2998 - Og den er også super lækker!

Jeg er i syv sind da de begge taler til mig på hver deres måde. Hvordan træffer i jeres beslutninger i et sådan dilemma?
Svar
(10-11-2015, 02:05 PM)Krüger Skrev: Jeg er i syv sind da de begge taler til mig på hver deres måde. Hvordan træffer i jeres beslutninger i et sådan dilemma?

Det nemme er at sige køb begge, men sådan fungerer det som regel ikke for mig og idet du spørger tænker jeg at det er det samme hos dig Icon_blink

For mig giver det som regel sig selv når urene kommer på armen da følelsen tydeligt plejer at vise mig hvilket jeg skal vælge når jeg står og vakler mellem to forskellige. Noget der også viste sig klart i går da jeg var ude og kigge på et ur jeg troede jeg skulle købe lige indtil det kom på armen. Til gengæld fik jeg så det nye Seamaster monteret på armen og var SOLGT..... 

Men det kommer også an på hvilke tanker der ligger bag købet og mht. Big Block Tudor så tror jeg der er et stort økonomisk potentiale idet de slet ikke har taget de stigninger der er "plads til" sammenlignet med mange andre ure og Tudor er klart på vej op. Se f.eks hvordan deres vintage Sub´s er steget og det er ikke slut endnu....TROR jeg. 

Speedmasteren er også virkelig cool og kunne godt være et kommende ur for mig, men jeg foretrækker generelt også nyere ure.

Mit bedste råd må være at få prøvet dem på armen og køb med hjertet Icon_smil
Svar
Tak for dit input Kim.... Jeg er i virkeligheden nok også mere til nyt.... Så lad os se hvad der sker :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)