29-08-2015, 06:06 PM
Men jeg fornærme ikke nogen, Som du gøre. jeg give bare ros til dirk fordi han lave et flot Arbejde ud af et 6497. Og så få jeg et surt opstød fra dig og det synes jeg ikke er rimeligt
|
Forum ur - Dornbluth
|
|
29-08-2015, 06:06 PM
Men jeg fornærme ikke nogen, Som du gøre. jeg give bare ros til dirk fordi han lave et flot Arbejde ud af et 6497. Og så få jeg et surt opstød fra dig og det synes jeg ikke er rimeligt
29-08-2015, 06:46 PM
(29-08-2015, 06:06 PM)misiu Skrev: Men jeg fornærme ikke nogen, Som du gøre. jeg give bare ros til dirk fordi han lave et flot Arbejde ud af et 6497. Og så få jeg et surt opstød fra dig og det synes jeg ikke er rimeligtHvad er det helt præcist ved sidste indlæg at du ikke forstår ? Du skriver hvad du har lyst til og jeg gør PRÆCIS det som jeg har lyst til. .. Vi to har har haft en konflikt før og kommer aldrig på julekort og sådan er livet bare. .. -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
29-08-2015, 07:15 PM
Den konflikt du snakker om tror jeg slet ikke har været der. Det kan jeg ihvertfald ikke huske. Jeg har altid snakket godt om dig og om din samling. Men ok, vi holder den her for det er et lavt niveau denne diskussion er kommet i
29-08-2015, 10:39 PM
(29-08-2015, 07:15 PM)misiu Skrev: Den konflikt du snakker om tror jeg slet ikke har været der. Det kan jeg ihvertfald ikke huske. Jeg har altid snakket godt om dig og om din samling. Men ok, vi holder den her for det er et lavt niveau denne diskussion er kommet i Nej hukommelsen er åbenbart ikke din stærkeste side og fino med mig at vi holder her! -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
29-08-2015, 10:49 PM
Enig i med at stoppe her. Men du må gerne lige send mig en pb hvor i fornår den konflikt skulle finde sted
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|