Destro G/G Datejust
Tekst mv. vender jo korrekt idet skiven er drejet i uret :-)
Svar
(21-07-2015, 06:41 PM)KimT Skrev: Tekst mv. vender jo korrekt idet skiven er drejet i uret :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Så vidt jeg ved får man et problem med datoskiven og det er heller ikke sikkert at de små fødder under urskiven passer men en kreativ urmager kan måske trylle.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(21-07-2015, 09:47 PM)KlausM Skrev: Så vidt jeg ved får man et problem med datoskiven og det er heller ikke sikkert at de små fødder under urskiven passer men en kreativ urmager kan måske trylle.
Mvh
Klaus

Man kan ikke bare dreje skiven 180Gr, skivepillerne er ikke placeret så det er muligt. Projektet vil give så mange udfordringer at enhver fornuftig urmager står af med det samme Icon_head
Mvh.
P.N.
Svar
Men er det ikke netop det der er gjort på det Tudor Jacob har lagt op tidligere i tråden? (indsat igen herunder)

İmage
Svar
(21-07-2015, 09:47 PM)KlausM Skrev: Så vidt jeg ved får man et problem med datoskiven og det er heller ikke sikkert at de små fødder under urskiven passer men en kreativ urmager kan måske trylle.
Mvh
Klaus

Enig med at datoen vil blive et problem, men på BB er der jo ikke dato.

(21-07-2015, 10:38 PM)P.N. Skrev:
Mvh
Klaus

Man kan ikke bare dreje skiven 180Gr, skivepillerne er ikke placeret så det er muligt. Projektet vil give så mange udfordringer at enhver fornuftig urmager står af med det samme Icon_head
Mvh.
P.N.

Åbenbart ikke. På hans instagram profil er der flere der har spurgt hvad og hvordan, hvor han har svaret at det var lavet af hans lokale urmager. Han har gjort det samme med en no-date sub :D
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)