Prissætning af ur
Har det præcis samme ur som på billedet, dog 36,5 mm, hvilket jeg overvejer at sælge.

http://www.chrono24.dk/omega/seamaster-p.../index.htm

Det er Quartz og er i rigtig god stand, dog med brugspor, inkl boks.

Hvad vil i tror jeg kan sælge dette for, og hvor ville i sælge uret? Nettet eller butik?

Og har nogle mulighed for at fastsætte hvornår det er produceret (identisk med billedet)

Vh

Kasper
Svar
Prisen afhænger at urets stand og alder, men hvis det er som den viste model er den vel ikke så gammel.

Du kan vel få 9.000 - 12.000 kr for det. Jeg ved ikke hvor nemt det er at sælge hvis du kun har boksen. 36,5 mm størrelsen ved jeg heller ikke hvor nemt den er at sælge. Prisen afhænger også af hvor hurtig du vil sælge.

Jeg ville sætte den til salg her i forumet og prøv DBS og urtosserne.

At sælge i en butik er svært. Kun få vil have noget brugt. Men prøv at sælge den her på forumet. Det ville nok være mit valg nr 1. På DBA får du nok en del skambud, men mange kikker jo, så det kan også være en mulighed som valg nr 2.
Svar
9-12.000 er imo usandsynligt når vi taler om et mid size uden papirer... bare sådan du ikke lige for dine forhåbninger derop  Icon_blink Jeg ved simpelthen ikke hvordan nicholas kommer frem til disse tal!?

Nu vil jeg helst ikke vurdere noget uden at have set billeder af uret, men et gæt ville måske være en 5-6.000 da størrelsen ikke er så populær, det er med batteri og du mangler papirerne (boksen tæller ikke alverden) 
Simon Hedegaard
Svar
(28-05-2015, 03:30 PM)Hedegaard Skrev: 9-12.000 er imo usandsynligt når vi taler om et mid size uden papirer... bare sådan du ikke lige for dine forhåbninger derop  Icon_blink Jeg ved simpelthen ikke hvordan nicholas kommer frem til disse tal!?

Nu vil jeg helst ikke vurdere noget uden at have set billeder af uret, men et gæt ville måske være en 5-6.000 da størrelsen ikke er så populær, det er med batteri og du mangler papirerne (boksen tæller ikke alverden) 

Der er en på DBA til 8.000 kr og en 28 mm med rød skrift til 11.000, men den er med 2 års garanti.

Hvis jeg  skulle vælge ville jeg nok starte med de 9.000, men ofte bliver man jo budt 5.000 - 7.000 for de ure, men det er også oftes for nogle som håber de kan få det ekstra billigt. DBA er skambudes holdeplads, men som Simon siger så er 36,5 mm ikke så nemt som 41,5 mm størrelsen.  
Svar
I would not pay more than 5-6000 for that model,depending on condition.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tak for svar!

Har fået tilbudt 6500 på dreamwatch, så det er vel ikke urealistisk at det kan ryge for 7000-8000 ?
Svar
(28-05-2015, 09:28 PM)kasperol Skrev: Tak for svar!

Har fået tilbudt 6500 på dreamwatch, så det er vel ikke urealistisk at det kan ryge for 7000-8000 ?

Du skal bare finde den rigtige køber og vær lidt tålmodig. Hvis du får dokumenteret ægtheden på uret ved en Omegaforhandler er det nemmere at sælge. Mener det koster et sted mellem 300 - 450 kr ca.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)