The perfect watch
Både Explorer, Sub SD mv. er rigtig fine ure med mange mange gode egenskaber. Jeg har bare en periode hvor Rolex ikke rigtig fanger mig og jeg finder dem lidt kedelige. Det betyder dog ikke at jeg anerkender det er gode ure Icon_razz Icon_e_wink
Svar
Kim T Skrev:Både Explorer, Sub SD mv. er rigtig fine ure med mange mange gode egenskaber. Jeg har bare en periode hvor Rolex ikke rigtig fanger mig og jeg finder dem lidt kedelige. Det betyder dog ikke at jeg anerkender det er gode ure Icon_razz Icon_e_wink
Citat:
Yes i have had such periods Kim,where the last watch i wanted to own was a Rolex Icon_e_smile
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Nu kommer jeg heldigvis aldrig til at træffe det valg, som at jeg skulle skære så meget ned som til et ur, så svaret er rent hypotetisk for mig!

Der er to ure jeg aldrig kommer til at sælge af personlige årsager, men ingen af disse to ville være det valg jeg ville eller kunne træffe, hvis vi antog, at jeg ingen ure havde, og at jeg så derefter skulle vælge et og bruge dette resten af livet!

Mit valg ville her uden sammenligning falde på en Rolex sub med lidt flash, og uret har jeg også i samlingen....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Benarus Megalodon. Et mikro mærke i top kvalitet!!!!!
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)