Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Det sker af og til at uret justeres ind ved service, så det går præcist, og det så kort tid efter er "kørt til" efter adskillelsen og ryger lidt ud af præcision. Det tager 5 min at korrigere ind igen og herefter burde det gå mere præcist. Så smut forbi Klarlund og få det fikset. Tager 5 min. hvis ellers de lige har en urmager ledig der kan fikse det.
/Mads
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Med lidt held bliver det justeret fint og hurtigt, men 20 - 30 sekunder for hurtigt i døgnet er meget ud over tolerancen.
•
Svar: 20
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
TimeToWatch.dk Skrev:Det sker af og til at uret justeres ind ved service, så det går præcist, og det så kort tid efter er "kørt til" efter adskillelsen og ryger lidt ud af præcision. Det tager 5 min at korrigere ind igen og herefter burde det gå mere præcist. Så smut forbi Klarlund og få det fikset. Tager 5 min. hvis ellers de lige har en urmager ledig der kan fikse det.
/Mads
Fedt - Jeg forsøger tak :)
•
stenstrupigen Skrev:Med lidt held bliver det justeret fint og hurtigt, men 20 - 30 sekunder for hurtigt i døgnet er meget ud over tolerancen.
Jeg tager i Klarlund
•
Kordreng Skrev:stenstrupigen Skrev:Med lidt held bliver det justeret fint og hurtigt, men 20 - 30 sekunder for hurtigt i døgnet er meget ud over tolerancen.
Jeg tager i Klarlund 
Uret preller sagde de, så Klarlund beholder det over weekenden. Forstod ikke helt forklaringen på, hvad der sker når uret preller. Måske kan I forklare det?
Hilsen
Kordreng
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Hej igen.
Jeg ved faktisk ikke hvad de mener, men jeg tænkte nok at et eller andet måtte være galt når der gik så fint og pludselig vinder 20 - 30 sekunder på et døgn. Det har jo ikke fået magnatisme ved flytning af en MR scanner eller lignende
Godt at du har 2 års garanti på uret.
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Kordreng Skrev:Kordreng Skrev:stenstrupigen Skrev:Med lidt held bliver det justeret fint og hurtigt, men 20 - 30 sekunder for hurtigt i døgnet er meget ud over tolerancen.
Jeg tager i Klarlund 
Uret preller sagde de, så Klarlund beholder det over weekenden. Forstod ikke helt forklaringen på, hvad der sker når uret preller. Måske kan I forklare det?
Hilsen
Kordreng
Her er en forklaring som "Lars" har givet i en anden tråd
i et andet forum!
"
når uret preller svinger balancen så langt ud at elipsen (den lille rød ting der flytter ankeret fra side til side) kommer over og banker imod ankeret på den forkerte side, hvilket giver ekstra kraft til at balancen svinger for hurtigt = uret preller
"
….men hvad hedder det på engelsk eller tysk ???
•