ROLEX Submariner priser i DK
Hej Alle,

Jeg har været så uheldigt at få mit Rolex submariner 116610LV stjålet ved et indbrud i mit hus Icon_e_sad

Heldigvis dækkede min forskring, så jeg er nu på udkig efter et nyt Submariner.

Jeg tænkte, at jeg ville skifte den "gamle" grønne model ud til 1 af de 2 nedestående:

Rolex Submariner Blue Dial 116618
Rolex Submariner 116613LB-97203

Men hvad kan man "prutte" prisen ned i her i DK? Det er jo begge forholdsvis dyre ure, så mon ikke urmageren kan give en god rabat?

Eller skal man tage ud i det stor udland og købe dem?
Svar
Jeg går ud fra, at det er et nyt rolex Sub du går efter. Du behøves ikke at tage til udlandet for at få et nyt rolex til en fornuftig pris. Du kan få dem til en ok pris gennem danske urhandlere, tjek f.eks.

urhandleren.dk eller timetowatch.dk

Held og lykke
Svar
Ja, det er et nyt Sub jeg tænker på.

Jeg har tjekket de forskellige hjemmesider, og har en nogenlunde ide om hvad urerene skal koste.

MEN jeg fortrækker at købe mit ur i en urmager forretning, og jeg tror ikke at de kan holde de samme priser som netbutikkerne kan.

Derfor tænkte jeg om der var nogen som havde nogen erfaring med hvor deres "smertegrænse" rent prismæssigt lå, altså hvor mange % er der at handle om?
Svar
Omkring 5% når vi taler om Rolex sportsmodellerne. Men, der er nogle undtagelser, både op og ned ang. "den sidste pris".
Jeg fatter dog ikke rigtigt at du ikke køber fra en grey market dealer. Altså, medmindre du opererer med de famøse ubegrænsede midler Icon_e_wink .
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Lidt mønt har man jo fået skrabet sammen gennem årene, men som jyde er det jo genetisk bestemt på forhånd at man søger den bedste handel Icon_e_smile

Grey market dealer? Tænker du på en udenlandsk dealer eller?
Svar
Jo, der er mange grey market dealers udenfor DK men dog nogle også i Danmark. Den bedste og mest kendte er Bo Hansen, brugernavnet "Kongen".
Han har en forretning (ikke ure) i Kbh - send en PB til ham og spørg + se denne: http://www.vintageure.dk/desktopdefault....3&tabid=26

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg har købt et Rolex Submariner 116610LN her i Danmark med 17 % rabat i forhold til udsalgsprisen hos Klarlund. Så det kan altså lade sig gøre.

Venligst

Stefan Garvig

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)