18-01-2014, 05:38 PM
Jeg er klar over at medlemmerne i dette forum ikke er målgruppen for denne design. Det har jeg også skrevet i indledningen på min henvendelse - så jeg prøver ikke at sælge noget her. Jeg var mere ind på at få jeres ærlig feedback, og det har jeg så fået...
Selvom jeg er ofte på ebay, har jeg ikke set uret som Encino sendte link til tidligere - men det er altså et ur fra helvede
. Konceptet ligner det som jeg laver, dog er løsningerne og designet ikke det samme. Jeg vil påstå at deres læder remme og metal bøjle er direkte farlig, hvis man få dem pludselig fast i et dør håndtag, fx. Jeg vil ikke råbe op hvordan jeg har tænkt mig at løse problemet med sikkerheden, men der er blevet tænkt på det og specificeret til leverandørerne lige fra starten... Jeg er ikke bange for konkurrenterne fordi der er ikke noget jeg kan tabve på nuværende tidspunkt - det ville være faktisk rart hvis disse ure var lidt mere almindelige og der var marked og kundesegment som man målrettet kunne adressere. Prismæssigt tror jeg heller ikke at det er fair at skyde Inova ideen ned pga. ebay uret for 60kr - fordi I ved bedst at et ur er ikke "bare et ur" selvom alle gængse ure bæres omkring håndledet og viser tid mere eller mindre nøjagtig. Kvaliteten på de to designs kan ikke sammenlignes.
For at løse problemet med at vaske hænder er der blevet specificeret finger bøjle i silikone, og ikke i læder, selvom det kræver investering i støbe værktøj. Så problemstillingerne som I nævner er der blevet tænkt på gennem den sidste år, jeg fik altså ikke ideen i går aftes...
I har fuldstændig ret i at målgruppen skal søges mellem den modebevidste kvinde publikum, som forhåbentlig bliver lyn på nyheden. Jeg må så undersøge hvordan man nå op til dem uden den store marketing budget. Jeg er klar at det er op ad bakke, men livet er for kort for ikke at prøve.
Selvom jeg er ofte på ebay, har jeg ikke set uret som Encino sendte link til tidligere - men det er altså et ur fra helvede
For at løse problemet med at vaske hænder er der blevet specificeret finger bøjle i silikone, og ikke i læder, selvom det kræver investering i støbe værktøj. Så problemstillingerne som I nævner er der blevet tænkt på gennem den sidste år, jeg fik altså ikke ideen i går aftes...
I har fuldstændig ret i at målgruppen skal søges mellem den modebevidste kvinde publikum, som forhåbentlig bliver lyn på nyheden. Jeg må så undersøge hvordan man nå op til dem uden den store marketing budget. Jeg er klar at det er op ad bakke, men livet er for kort for ikke at prøve.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)