HELBERG CH6
Også her Icon_e_smile Er der nogen som har modtaget final invoice?
Har prøvet at maile til ham 2 gange tidligere, men aldrig hørt fra ham.
Using Tapatalk
Svar
Jeg har også bestilt et. De er utrolig langesomme med at svarer. De burde fokusere på at sende CH6 afsted istedet for hele tiden at introducere nye ure
Svar
Jeg har bestiltİmage
jeg har ikke modtaget slut invoice endnu...
/SK
Svar
Clement, svarer generelt ikke på mails vedr levering, da intet er ændret.
Dette kan man læse til på international forum.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Nu var min mail til ham også vedrørende den mail man skulle have modtaget efter bestilling som jeg ikke modtog, og korrekt at han har svaret omkring invoice og levering på whatchuseek... Sakset derfra:

For all pre-order participants we will create asap the final invoices. As we have got so many pre-orders this process will probably take about 2 weeks to finish. I hope I´m not too optimistic here.
Don´t get nervous when it takes for your invoice longer than for others. Nobody will get lost!
Using Tapatalk
Svar
Nåååå ok Icon_razz
Endnu ikke modtaget en bekræftelse mail da ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
jeg har netop fået sidste opkrævning, så regner med uret snart sendes - har serie nummer 14, så er nok med i første sending.

Prisen endte på ialt 4.264 dkk med mine valg.
Anders 

Svar
Sweeeeeet Icon_e_smile hvornår bestilte du dit ur? Bestilte selv først, sidst i januar Icon_e_smile
Using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)