Dark Side of The Moon
Er der ikke mange Chrono24 forhandlere der bruger annoncer med forholdsvis lave priser udelukkende for at få folk "ind i butikken"
Når man så er der, så har de ikke lige det ur, men kan skaffe.......

Altså er der mange annoncer der bare er blikfang og i virkeligheden kan de slet ikke skaffe det pågældende ur til den annoncerede pris.
Svar
Korrekt

Dog må jeg konstatere at de der har bestilt deres ure hos disse grey-dealers ofte får deres ure.

Jeg kan kun sige at kan jeg spare 10K på et ur, betyder en ventetid på 1mdr intet. Fortjenesten på disse dyre ure må jo være så høje, at der netop bliver "plads" til disse mellem forhandlere.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
KimT Skrev:Er der ikke mange Chrono24 forhandlere der bruger annoncer med forholdsvis lave priser udelukkende for at få folk "ind i butikken"
Når man så er der, så har de ikke lige det ur, men kan skaffe.......

Altså er der mange annoncer der bare er blikfang og i virkeligheden kan de slet ikke skaffe det pågældende ur til den annoncerede pris.

Korrekt, men der er også mange gode og ærlige iblandt dem
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Henrik A Skrev:Korrekt, men der er også mange gode og ærlige iblandt dem

Helt klart!
Svar
Henrik A Skrev:Fortjenesten på disse dyre ure må jo være så høje, at der netop bliver "plads" til disse mellem forhandlere.

Er faktisk ret sikker på at urbranchen (hvis vi taler forhandling af schweziske varer) er en af de brancher i "livsstilsprodukt-gruppen" der har de dårligste avancer overhovedet! Her tænker jeg sammenlignet med tøj, sko, tasker, møbler osv.
Svar
issing Skrev:
Henrik A Skrev:Fortjenesten på disse dyre ure må jo være så høje, at der netop bliver "plads" til disse mellem forhandlere.

Er faktisk ret sikker på at urbranchen (hvis vi taler forhandling af schweziske varer) er en af de brancher i "livsstilsprodukt-gruppen" der har de dårligste avancer overhovedet! Her tænker jeg sammenlignet med tøj, sko, tasker, møbler osv.
Måske i % men vel ikke i kroner?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Der kan du have ganske ret, Klaus.

Men holdt op i mod at mange af denne type forhandlere så ligger med dyr husleje, skyhøje forsikringer osv., så tror jeg rent faktisk at der bliver længere og længere mellem "den gode forretning" i det...

Nå, nu tog tråden vist en helt anden drejning Icon_e_surprised

Men ja - dejligt sort ur Icon_e_wink
Svar
Til den rigtige pris kunne jeg godt være fristet.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er et fedt ur, men det ligger langt nede på listen hos mig. Er par håndfulde Pams ligger over det på listen, Big Pilot, IWC377704, Rolex SD m.fl.
Når det så er sagt er det virkelig et flot ur og ejede det gerne!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Det ligger højt på min liste....Det ur er så SVINELÆKKERT så jeg næsten ikke ka' ta det.......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)