HJÆLP
Hejsa urtosser Icon_party

jeg har lidt brug for noget hjælp, håber her er en venlig sjæl som kan hjælpe mig.

Jeg har et Ingersoll ur som er blevet smadderet i forbindelse med et trafik uheld.

Som i kan se er urkassen blevet "flået" itu og glasset er også væk, jeg har prøvet at kontakte den danske importør men uden at de svare.. Icon_e_confused

Jeg ved godt at det er et billigt ur, men jeg syntes at det er fedt, så derfor kunne jeg godt tænke mig at for det i en ny kasse og det behøver ikke være den originale..

İmage

İmage

Jeg ved ikke om man kan skifte den øverste del, eller om der er hele kassen der skal skiftes..
Johnny

Vip Time Italy med MadDog
Seiko Velatura Chronograph
Hilfiger
Ingersoll Geronimo (smaderet urkasse) :-(
G-shock Riseman
Svar
Jeg er ret sikker på at den øverste ring kan skiftes og med den skiftet og et nyt glas, så er der vel ikke noget i vejen for at det ur kan køre videre.

Håber ikke det gik lige så meget ud over dig, som med uret, men det ser da lidt voldsomt ud det slag.

Hvor du finder rep. af dette ur, må andre byde ind med.

god jul og helt og lykke med rep.

/Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Miwes Skrev:Jeg er ret sikker på at den øverste ring kan skiftes og med den skiftet og et nyt glas, så er der vel ikke noget i vejen for at det ur kan køre videre.

Håber ikke det gik lige så meget ud over dig, som med uret, men det ser da lidt voldsomt ud det slag.

Hvor du finder rep. af dette ur, må andre byde ind med.

god jul og helt og lykke med rep.

/Michael

Det var på scooter med ca. 80 km t og så valgte personen (læs IDIOTEN) foran at bremse hårdt op for at lave et højresving i sidste øjeblik. uden nogen form for advarsel..... Og tror i personen (læs igen IDIOTEN) opdaget mig suse hen over asfalten?? Nej nej da... Icon_evil
Mit forhjul og sand/småsten på kørebanen.... Ingen god kombi, så jeg måtte ned... Icon_rolleyes

Uret tog en tur hen over asfalten med mig hængende efter sig.. Icon_crazy

et brækket kraveben og blå mærker slap jeg med.
Johnny

Vip Time Italy med MadDog
Seiko Velatura Chronograph
Hilfiger
Ingersoll Geronimo (smaderet urkasse) :-(
G-shock Riseman
Svar
Hej Johnny.

Måske er det faktisk billigere at købe et nyt ur?

Udskiftning af kasse + glas, arbejdstid, reservedele (hvis de findes) og et efterfølgende service for at sikre at værket ikke har taget skade vil nok overstiger hvad uret er værd.

Nu har jeg ikke kunnet finde præcis din model, men fandt et Geronimo med lænke som ligner det MEGET (det er nok det) for godt under 2000kr inkl porto. Så det er nok den vej jeg ville gå - med mindre lige DETTE ur betyder meget for dig.
Svar
Jeg ville kontakte dem direkte eller gennem en af de andre forhandlere og høre om jeg kan købe et glas og krans.
Husk at være præcis med model størrelse osv.

http://zeonltd.co.uk/contact

Så ville jeg skrive til ham her og høre om han vil sætte det på!
Normalt har han intet imod at du selv levere dele… du kan også høre om han kan skaffe det!

Håber du snart får det lavet igen, det er jo et ret fedt ur...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)