Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Givet Likes: 0
Super-traad, mange tak!
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Tak - viste mig jo lidt mere om den med centersekund - og jeg har også updateret med det billede af min 234 som heller ikke er så skrækkelig almindelig og en typisk nivada med v 92
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
hannover_dk Skrev:Tak - viste mig jo lidt mere om den med centersekund - og jeg har også updateret med det billede af min 234 som heller ikke er så skrækkelig almindelig og en typisk nivada med v 92
Lidt sjovt at 234 aldrig blev mere populær. Kan næsten ikke forestille mig at den blev udkonkurreret af 7734?
Husk et billede af din Aquastar! Den vil pynte i enhver blog, uafhængig af indhold:-)
Martin
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Mnielse Skrev:hannover_dk Skrev:Tak - viste mig jo lidt mere om den med centersekund - og jeg har også updateret med det billede af min 234 som heller ikke er så skrækkelig almindelig og en typisk nivada med v 92
Lidt sjovt at 234 aldrig blev mere populær. Kan næsten ikke forestille mig at den blev udkonkurreret af 7734?
Husk et billede af din Aquastar! Den vil pynte i enhver blog, uafhængig af indhold:-)
Martin
det har du da ret i

done - om end jeg ikke lige kunne finde mit bedste billede, men det er også stadigt en af mine favoritter som ikke gås med hver dag

vh
•