budget alarm
Hola - i det prisniveau du omtaler burde du også kunne finde en Citizen Alarm-Date. Som nedenstående tråd nævner har jeg selv (stadig) et eksemplar - sjov lille klokke, og folk kigger undrende på mit håndled når alarmen går af Icon_e_smile

/longbear

http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.ph...en#p143881
Svar
Ville lige komme med en update.
Posten var god ved mig i dag, og mit tissot navigator sonorous dukkede op:

İmage

Det er smukt og tikker og alarmerer derudaf som det skal:D
Svar
Flot og harmonisk ur, som man ikke ser mange af rundt omkring !! Icon_smil

Stort tillykke med det ! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Lige et teknisk spørgsmål omkring funktionen. Ja, der er kun to knapper, så det burde ikke være svært. Er dog alligevel kommet i tvivl.
Sagen er nemlig den at for at slå alarmen til, så skal alarmkronen være trukket ud. Jeg syntes umiddelbart at det giver ok mening i forhold til at bruge det som vækkeur. Når det bare ligger på natbordet ser jeg ingen problemer i det.
Det er mere hvis man vil bruge det som påminder om hvad det nu er man skal huske den dag, så generer det mig lidt at man går rundt med den på armen med kronen trukket ud. Kommer der ikke nemmere skidt og den slags ind i den?
Håber at nogen med lidt teknisk indsigt kan hjælpe.
mvh Ras
Svar
Ja men saadan er det bare. Du burde ikke vaere bange for snavs eller fugtihed, men helt sikkert bliver man nemmere haengende, f.x. paa uld-pulloveren. Det lille roer hvor kronen sidder paa, og kronen selv, burde vaere lang nok, saa at pakningen stadigvaek har effekt. Og jeg haaber jeg kan godt forstaaes, ellers skriver jeg paa engelsk alligevel Icon_e_wink.
Skift ur, når du står op!
Svar
Hej Olof

Du gir fint mening:) Og tak for svar! Selvom selve konstruktionen nu stadig undre mig lidt. I princippet slår man jo alarmen til når man trækker den op...
Men rart at vide at det er meningen den skal være sådan:)

mvh Rasmus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)