Fredagsvintage
Allerede fredag igen - og jeg har fundet ure frem som skal med i sommerhuset imorgen. temaet bliver Omega 30 mm .... så kan nyurselskere more sig over mine fine gamle morfarure.

Og på armen et tidlig Automatic - guld på stå.... også morfar, på den fede måde:

İmage

İmage

Et ur med en speciel historie. Camaro bar uret mens vi sammen besøgte Omegamuseet i Biel. Vi forsøgte at handle om det, men Camaros prisforlangende var helt hen i skoven.
Et halvt år senere lykkedes det dog - og da der indgik flere ting i en byttehandel opdagede jeg slet ikke at prisen nok var for høj, men jeg er glad for uret og takker for handelen.

vh baun
Svar
'69 Speedy

İmage
MVH Lars U
Svar
Lækkert.....
Svar
Den er lækker sådan en 69'er Speedy. Et super alternativ til en Speedy med cal 321. En Speedy fra året hvor NASA var på månen med en Speedy.

Jeg må så her på omega forum Icon_e_surprised indrømme at på min arm sidder stadig Seiko GS fra sidst i 60'erne som kom på igår.... og som jeg ikke kan skifte endnu. måske senere på dagen. hvem ved?

vh Baun
Svar
Så endte det jo alligevel med et Omega vintage denne fredag

İmage

Vh baun
Svar
Har længe været lun på en pie pan og nu kom den endelig i hus

İmage
Svar
Og så en af de flotteste af slagsen. Guld på stål og med cross hair skive. den er super lækker at se på og en drøm at bære. Stort tillykke.

vh Baun
Svar
baun Skrev:Og så en af de flotteste af slagsen. Guld på stål og med cross hair skive. den er super lækker at se på og en drøm at bære. Stort tillykke.

vh Baun
Takker. Ja, det er et skønt ur. Tror godt jeg kunne blive lidt hooked på disse vintagesager.
Men den er godt nok rent guld og ikke guld på stål Icon_e_wink
Nu går jagten på en original tikantet krone.
Anyone?
Svar
Rent guld, ja det er jonlettest atcsevpå bagsiden, men de blivervdet jo kun bedre af. 70 % anf dem man ser er guld på stål 25% er stål og vel 5 % i massivt guld. Dejligt, dejligt

Vh baun
Svar
Det er jo fredag..igen..heldigvis.
Jeg har et meget fint eksemplar af dem, som Baun skriver der er ca 25% af i Constellations.
Rent stål og fra 1963İmage
Mvh Palle
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)