Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg ved det ikke Morten. Som jeg ser det mangler Rolex en hard core diver og DS'eren er bestemt ikke for alle og har ikke vist sig at være 16600'erens afløser. Jeg synes stadig de mangler en afløser for 16600. Skal de op i 41-42mm synes jeg den er oplagt.
Mvh
Klaus
•
Altså en klokke der kan gå ned til 3900 meter må vel anses som en hardcore diver, eller hvad?
Det kan godt være at DS blandt nørder og purister ikke anses som en værdig afløser for den klassiske Sea-Dweller, men det er nu engang det den er ment som fra Rolex side. De skider da højt og flot på hvad en håndfuld purister og nørder tænker og mener om DS. Uret sælger vidst udemærket, så der skal en hel del mere end lidt dårlig omtale på nogle forummer og et par halvsløje anmeldelser til, før Rolex sætter produktionsapparatet igang på en spritny Sea-Dweller..... Jeg syntes personlig selv at DS'eren er en sløj klokke og ville aldrig selv eje den....Men jeg ville nok heller ikke eje en 42 mm hvis den kom. Den ville OGSÅ blive hakket ned af purister - Guaranteed! Folk råbte og skreg jo også efter den 42 mm Exp II "Freccione" hommage og nu hvor de har fået den 216570, gider de ikke eje den alligevel..... History repeats ifself.
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det ville da være fedt med en afløser for SD 16600 som ikke er så stor i diameter og tykkelse som dssd, men jeg er enig med Morten.
Det tror jeg ikke kommer til at ske, for med dssd fulgte Rolex (desværre) tendensen med at ure skulle være større i diameter og Rolex er ikke kendt for at ændre deres eksisterende produkter særligt ofte.
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Også med på holder der gerne så en SD afløser frem for mere DS. Men desværre tror jeg heller ikke det sker

Men så længe Rolex har lavet 1665'eren kommer der næppe en diver der matcher uanset hvilke krumspring de foretager sig
/Mads
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Det har du ret i Mads. Med 1665'eren er barren for altid sat...og højt.
Mvh
Klaus
•