30-07-2012, 09:21 PM
Hej vil lige høre om der er nogen herinde der har kendskab til Ebuy.dk og om det er sikkert at køber derigennem. De virker som om der er nogle ganske fornuftige handler at lave der..?
|
Erfaringer via Ebuy.dk
|
|
30-07-2012, 09:21 PM
Hej vil lige høre om der er nogen herinde der har kendskab til Ebuy.dk og om det er sikkert at køber derigennem. De virker som om der er nogle ganske fornuftige handler at lave der..?
30-07-2012, 09:42 PM
Jeg kender dem ikke , men er også faldet over en del af deres reklamer på dba . slog mig lidt at der var en del stavefejl ,( virkede lidt som goggle translate ) men måske var det et tilfælde.men de er ret nye ikke ?
30-07-2012, 09:54 PM
Har været forbi dem et par gange (ligger i Aarhus)... men har aldrig handlet med dem! Det er Preben Randløv som har biksen, og også har pr.dk som handler med lidt af hvert! Han har ikke verdens bedste ry (prøv at google ham) Han og hans butik har før været diskuteret på urforum.dk og folk var og er ikke så glade for ham og hans måder at handle på!
Jeg ville tænke mig godt om og få tingene tjekket ordentligt igennem inden en evt handel med ham! Simon Hedegaard
30-07-2012, 10:03 PM
Claus Tukjær Skrev:Var der ikke en sag om hæleri?Jo! Men han blev vist ikke dømt... (google ham eller hans firma, PR-Ure og der vil komme en del sager og anmeldelser!) Simon Hedegaard
30-07-2012, 10:31 PM
ham har jeg faktisk besøgt , for at se på et ur . jeg leder stadig
31-07-2012, 12:01 AM
Super tak for jeres input :-) Siden ser heller ikke helt god ud...
08-08-2012, 09:43 AM
Jeg kender ikke nogen med bare lidt forstand på ure, der har handlet med Preben Randløv, hvilket i sig selv fortæller en del. Du skal være MEGET på vagt mht. varens oprindelige originalitet og stand, da jeg ikke ville have meget tillid til at alt var top-condition og de oprindelige stumper. Har for mange år siden været i butikken, men gik hurtigt igen pga. elendig service. Om forholdene er blevet bedre siden aner jeg ikke, men har man tidligere været "skurkagtig" og lemfældig i sin omgang og handel med finere ure/smykker/ect. tvivler jeg på man lige ændrer kurs trods div. anklager. Men man kan da håbe
/Mads
05-11-2012, 09:40 PM
Jeg ville ikke købe noget, mange af hans ting er ikke nødvendigvis ærlige varer, om det så er prebens skyld, vil jeg ikke sættes til dommer for at udtale mig om.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|