Min første Omega diver
Det er efter Tommy's bedste overbevisning originalt (krone og glas skiftet undervejs) hvilket jeg er helt tryg ved at tro på, jeg er nemlig ikke ekspert på disse divers Icon_e_smile

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:Jeg har ingen problem overhovedet med de par issues, jeg synes det er smukt, men nu er jeg jo heller ikke hardcore samler Icon_e_biggrin

Jeg er mere interreseret i at uret er originalt med skive, visere, lynette, korrekt krone m.v. og det skulle dette ur være Icon_e_smile

Mvh
Thomas

Vrøvl - selvfølgelig er du hardcore (eller var du jo heller ikke så intereseret i at alt er originalt) samler.... hvor mange Vintage Omegaer har du? dem i rækken eller?

vh Baun
Svar
Jeg betragter mig ikke som hardcore samler, har kun samlet nogle få år.
I min verden er en hardcore samler en som dig der primært går efter perfekte ure med org. box og paiprer, samt har indgående viden om modelvarianter m.v.
At jeg har mange ure kan jeg ikke se har noget med hardcore at gøre, nærmere modsat at jeg ikke har sat mig et ordentligt mål med at samle, og i stedet for samlet i blinde. Men nu skal der ryddes op så der bliver færre ure i samlingen.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)