26-04-2009, 11:36 PM
|
Tommy Munk - good guy
|
|
27-04-2009, 09:28 AM
Smuuuuukt - meget lækkert ur. Et icon
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
27-04-2009, 09:38 PM
Hej llr
Tak for en hyggelig snak og handelen. Jeg er sikker på at uret nok skal få det godt hos dig #Tommy
28-04-2009, 12:32 AM
llr Skrev:Tak til Tommy Munk for en hurtig handel med en Omega Constellation fra 1961. Der var en god beskrivelse her på Vintageure.dk af uret og samtidigt kunne Tommy som uddannet urmager supplere med nyttig information om uret Er uret i guld eller gulddublé - eller i guld/stål? Billederne af dit meget fine og flotte ur synes at vise nogle gyldne nuancer. Jeg har selv en constellation i ren stål. Uret er som nyt, og det er kraftpetervaldemar bare så lækkert. Det bliver kun brugt til fint selskab. Venligst Stefan Garvig
28-04-2009, 10:09 PM
Hej
Uret er 14K guld. Ikke massivt, men det som OMEGA beskriver som "gold-cap on stainless steel". En tynd guld plade som bliver hamret på urkassen og nærmest "smelter" de 2 metaller sammen. Skulle give en meget holdbar guldbelægning. Selv om uret er ca. 48 år gammelt, så står det rigtigt flot. Mvh, LLR
04-05-2009, 11:14 AM
Fantastisk ur - et ikon - og utrolig smuk patinering på skiven.
Tillykke med uret! --- Tommy
28-11-2011, 06:27 PM
Takker for en god og hurtig handel med det nyindkøbte Seamaster 120, som jeg rigtig længe har ønsket mig
Mvh. Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)