Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Speedmaster
Den her side er indrettet sådan at du ikke kan skrive navnet på den anden side, men vi ved allesammen hvad den anden side hedder, men prisen er lidt i overkanten efter min mening, da den ser lidt meget poleret omkring kronebeskytteren, men der kan jeg dog godt tage fejl, da netop billederne hvor man ser lidt af kronebeskytteren ikke er særlig gode, eller sagt på en anden måde der mangler et billede der er taget direkte ned på kronen.
MVH Peter
•
Svar: 66
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Ja det er selvfølgelig svært at se på de billeder hvor meget den er blevet poleret. Næste problem er så at jeg synes det er umuligt at finde en 1665, de er ofte til salg i udlandet og her er det jo ikke nemt at tjekke dem.... Hvor finder jeg et godt eksemplar til max 60000 kr.....
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg er gjort opmærksom på at der lå blokeringer på navne som timegeeks og urtosser, dem har jeg nu fjernet da jeg ikke er tilhænger af at forbyder at nævne navne som alle alligevel kender, det tjener vist ikke det store formål.
Men jeg forventer også i fremtiden en selvjustits for brugere af siden da jeg ikke kan se nogen interesse i en direkte reklame eller henvisninger til andre ursites som konkurrere med vintageure.dk, dette vil ikke nu og heller ikke i fremtiden blive accepteret af sidens redaktørere.
•
Svar: 299
Tråde: 9
SÅDAN Bjarne, det er den rigtige holdning.........
Hvis så ikke folk kan følge reglerne, så må man se, hvad der skal ske !
Jacob
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Uden at kende historien bag den tidligere blokering af timegeeks, var der vist også mere end blot konkurrence i klemme

Kristian har jo tidligere været ganske aktiv her på vintageure, men det fik en brat ende. Anyways... Tror det er sundt at begrave fortiden og se frem Bjarne, så jeg bifalder også de nye tiltag.
Mht. 1665 er ca. 60 k prisniveauet. Skal man have et flot ur er det ikke nok kun at søge i DK der der er alt for få til salg. Men se dig for, da kasserne ofte er meget ned poleret. lynetteindlægget skiftet, nye visere, osv.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Bjarne Skrev:Jeg er gjort opmærksom på at der lå blokeringer på navne som timegeeks og urtosser, dem har jeg nu fjernet da jeg ikke er tilhænger af at forbyder at nævne navne som alle alligevel kender, det tjener vist ikke det store formål.
Men jeg forventer også i fremtiden en selvjustits for brugere af siden da jeg ikke kan se nogen interesse i en direkte reklame eller henvisninger til andre ursites som konkurrere med vintageure.dk, dette vil ikke nu og heller ikke i fremtiden blive accepteret af sidens redaktørere.
God ide Bjarne - og ja selvsagt skal vi stå sammen om denne side og ikke hensynsløst reklamere for konkurrenterne men det tror jeg fattes helt - så godt at slippe af med spærringen
vh
•
Svar: 66
Tråde: 20
Ja der er vel ikke andet at gøre end at se uret, og så tjekke om alt er som det skal være, og at kassen ikke er overpoleret. Men det bliver nok ikke let at finde en....
•
Svar: 420
Tråde: 27
Speedmaster Skrev:Ja der er vel ikke andet at gøre end at se uret, og så tjekke om alt er som det skal være, og at kassen ikke er overpoleret. Men det bliver nok ikke let at finde en....
Sagt rigtigt mange gange før, "køb sælgeren" og uret.
Hvis du kun går efter uret, skal du have uhyrlig meget styr på detaljerne. Så find en sælger du evt har tillid til, eller hvor andre kender vedkommende og køb af ham.
Har sendt dig et link..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 12
Tråde: 8
Jeg har denne til salgs i Norge.
Mvh JCE
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
JCE Skrev:Jeg har denne til salgs i Norge.
Mvh JCE
Hej JCE
Du er velkommen til at annoncerer dit ur på vintageure.dk for salg her i Danmark.
Men da dette bruger forum er gratis at benytte og er finansieret at annoncører på vintageure.dk, er det ikke tilladt at linke til andres eller egne annoncer fra andra fora, på dette forum.
Men jeg håber du vil benytte muligheden og sætte dit ur til salg på vintageure.dk; [url]"http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx[/url]" o
nclick="window.open(this.href);return false;
•