Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Jeg synes "desværre" alle kombinationerne er lige i øjet.
Smukt smukt smukt
•
Svar: 400
Tråde: 22
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
De ure du har valgt som forvalg, er efter min mening fortrinlige.
Jeg har desværre altid haft en uvane med at smide tom emballage ud, uden tanke på fremtiden, og evt.salg for øje.
Har du nogen anelse om i hvilken emballage mit Speedmaster anno 72/73 blev leveret mig?
Har du en sådan indpakning, kunne det være interresant for mig at gense den.
Jeg husker kun Rantzausgade, og en lille urmagerforretning, som ikke eksisterer mere.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Fine æsker.
Det kunne være fedt hvis man kunne finde ud af hvilke ure der hører til hvilke æsker, gad vide om nogen har gjort sig ulejlighed at lave sådant et detektiv arbejde. Har da også ure jeg gerne vil købe Omega æsker til, men ved ikke hvilke der er de rigtige....
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
TDN Skrev:Fine æsker.
Det kunne være fedt hvis man kunne finde ud af hvilke ure der hører til hvilke æsker, gad vide om nogen har gjort sig ulejlighed at lave sådant et detektiv arbejde. Har da også ure jeg gerne vil købe Omega æsker til, men ved ikke hvilke der er de rigtige....
Mvh
Thomas
Der har tidligere være ganske mange tråde om emnet.
Kilder til at få mere at vide er:
Ure og æsker som sælges samlet og hvor man er ret sikker på at de er købt sammen
Billeder i den store bog
billeder på nettet
gamle urmagere
men generelt har urmagere til en vis grad selv sat tingene sammen efter bedste evne, så et Speedmaster kan være solgt med en æske i 72 og et anden med en anden type æske samme år!
vh Baun
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
alsendk Skrev:De ure du har valgt som forvalg, er efter min mening fortrinlige.
Jeg har desværre altid haft en uvane med at smide tom emballage ud, uden tanke på fremtiden, og evt.salg for øje.
Har du nogen anelse om i hvilken emballage mit Speedmaster anno 72/73 blev leveret mig?
Har du en sådan indpakning, kunne det være interresant for mig at gense den.
Jeg husker kun Rantzausgade, og en lille urmagerforretning, som ikke eksisterer mere.
Din speedy kan være leveret i flere forskellige boxe men fx.disse 2:
vh Baun
•
Svar: 400
Tråde: 22
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Tak Baun!
Desværre var der intet oppe i ho`det der sagde bing, men en flot rød farve, og en fin æske jeg har fået smidt væk...samt kvittering
Farven rød er næsten den samme som der flages med i disse dage overalt i Kina, vist pga. af 1ste okt. som national festdag....eller også er det Putins besøg her i Beijing.
Går man lidt på håndleds jagt, så er det typisk "Rolex I guld" her på Tianamen square / den himmelske freds plads, hvor solen skinner, og temperaturen er behagelige 25 grader i dag ons.
Tak Baun, for billederne!
vh
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
alsendk Skrev:Tak Baun!
Farven rød er næsten den samme som der flages med i disse dage overalt i Kina, vist pga. af 1ste okt. som national festdag....eller også er det Putins besøg her i Beijing.
Går man lidt på håndleds jagt, så er det typisk "Rolex I guld" her på Tianamen square / den himmelske freds plads, hvor solen skinner, og temperaturen er behagelige 25 grader i dag ons.
Allan
Du er nok lidt heldig - ikke med farven rød - den er ret gennemgående- allermest omkring kinesisk nytår - men solen skinner. Det er generelt så pokkers forurenet i Beijing, at solen er rød som solnedgang det meste af dagen.
Nyd det alligvel, for er der meget skønt Kina -
vh
•