Hvad skuffen gemte...
#1
hos min gamle Onkel. Ja.... jeg har da vist også et par ure i skuffen, men de duer ikke mere.... sagde onkel Finn for lidt tid siden. Et Omega Seamaster Quarts,fra sidst 70-start 80'erne vil jeg tro som fik nyt batteri og rem hos Halse. Men stille det, det måtte jeg sq selv gøre sagde Peter. Man kan nemlig kun flytte timeviseren via kronen, som så tager datoen med rundt. Minutterne skal stilles ved, at man med en spids genstand trykker på en lille knap i centrum af kronen... så kører sekundviseren og tager minutviseren med.... og der skal trykkes rimeligt hårdt. Dælmne lang rundt, når det er knap en time.

Der var så også en smuk Seamaster 30mm... jamen det duer jo ikke sagde Finn, batteriet er gået død. Icon_e_smile Ja mon ikke, svarede jeg. Men få omgange på kronen og det kørte. Men det skulle nu alligevel en tur forbi Halse og have en tur. Smukt arbejde Peter, som altid.
İmage

Onkel Finn vil nu hellere beholde sit Certina, med den flexlænke, han vist har haft på alle sine ure gennem tiden. Så Omegaen kan ses på salgs annoncerne her på siden.
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)