Rolex 16800
Jeg liver lige en gammel tråd op Icon_e_biggrin

Vil det sige at man kan finde et 168000 leveret med mat T skive Icon_question
Svar
Umiddelbart ville jeg sige nej idet det ikke passer ind i den kronologiske rækkefølge for de forskellige referencers introduktion.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej feilersen

Ifølge Ralf der har vintagewatches-berlin, findes 168000 med mat skive ikke, men Mads Gjødesen herindefra har ejet et eksemplar fra første ejer af, som var med mat urskive, så mon ikke den findes alligevel, men som sagt der er meget stor usikkerhed, og Rolex vil ikke bekræfte om de nogensinde har lavet matskivede 168000. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
Det er religion om man tror på 168000 er lavet med mat skive eller ej. Ralf tror ikke på det. Jeg fik engang fingre i et mat-skivet urørt eksemplar med bokse/papirer købt af den oprindelige ejer som INTET vidste om forskellene på blank og mat. Jeg kan ikke se hvordan den matte skive skulle lande på det ur efterfølgende?! Har også haft et andet 168000 med mat skive og 9 mio serie nr. Men der kendte jeg ikke forhistorien, så den kunne være skiftet.

Anyway er prisforskellen minimal så det rører mig ikke alverden hvad der er på. Men jeg skulle da mene det er pænt dumt at købe en mat 16800 skive og sætte på et 168000 når prisen ikke påvirkes alverden. Så jeg mangler incitamentet til at lave dette skifte.

/Mads
Svar
Det ser flot ud Icon_e_smile Tillykke med det !
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)