Hjælp ønskes Breitling B-2
Hej alle på forummet

Jeg er ny her på forum'et og i urverdenen.

Jeg har en kammerat som vil sælge mig et Breitling B-2, som han ikke længere bruger, men jeg ved intet om ure, og har behov for hjælp til hvad der ville være en fair pris for begge parter.

Uret har han købt i 2004 på en ferie i australien hos en autoriseret forhandler, han har stadig kassen og garantibeviset men har fået forlagt kvitteringen desværre.

Jeg ved at uret er reelt og aldrig har været stjålet, men det påvirker jo prisen for mig hvis jeg en dag skal sælge det videre, at der ikke foreligger en kvittering.

Selve uret har en del patina på lænken og har været brugt en del, kransen og glasset har ingen ridser, men selve kassen har et mærke på ca. 3 mm ud for kl 9.

Kan i hjælpe mig med at vurdere hvad der er markedsprisen for sådan en vare?

MVH

Carsten
Svar
Hej Carsten

Velkommen til.
Om der er en org. købskvittering gør ikke nogen forskel, derimod er boks og garantipapirer mere vigtige.

Hvis du kan poste nogle billeder vil det være lettere at vurdere uret.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hermed et par billeder af uret, desværre er de ikke så pokkers gode - håber de kan bruges alligevel.

MVH

Carsten
Svar
Flot ur Icon_e_biggrin med masser af skrifter på skiven, havde en som jeg solgte for 1-2 år siden, den var nyserviceret og stod i meget pænere stand,, fik 12K for min.

Da det er en 2004 model så er det tid til service på den som koster 3500kr Icon_e_sad Icon_e_sad mit bud vil være omkring 8-10K....

kvittering gør ingen forskel som der er skrevet længere oppe,,,bare alt det andet er med.
By
G
Svar
Tusind tak for svaret, det var da godt nok en bekostelig affære med det service Icon_e_surprised

Er der andre der har flere brugbare informationer?

MVH

Carsten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)