Ultimative drees watch -vil gerne ha lidt hjælp
#11
Hej Finertimes

Skiven er redialet, teksten under omega logoet samt 'constellation' er 'ulden' linie afstand, font er forkert.

Skiven er af convex-typen (wok som du skriver).

mvh
Tommy
Svar
#12
Jo det findes også, men de er bestemt ikke helt almindelige med original skive.

Nu synes jeg denne skive er ganske flot med den patina den har. jeg kalder den "Stardust". Nu er det jo også close up billeder. på armen virker den faktisk betydelig mere sort.


Mærke og model: Omega Constellation Pie Pan
Årgang: 1963
Kasse: Rund, Stål kasse i flot stand. Bagside med observatorium i stål. Original Omega krone
Højde: 10,5 mm
Diameter: 34,5 mm uden krone
Skive: Sort, pæn og original med jævn patina. stål visere og timemarkeringer i fin stand.
Rem: sort reptil læder rem
Caliber: 561 Automatic med dato
Caliber nr.: 20692408
Ref. Nr.:

İmage
İmage
İmage
İmage

vh Baun
Svar
#13
Tommy Munk Skrev:Hej Finertimes

Skiven er redialet, teksten under omega logoet samt 'constellation' er 'ulden' linie afstand, font er forkert.

Skiven er af convex-typen (wok som du skriver).

mvh
Tommy
Tak for input Tommy,,,hvad mener du med,, font er forkert på hvilken måde?

Kan godt se når jeg kikker næmere efter teksten at den ikke er helt snorlige.
By
G
Svar
#14
Baun Skrev:Jo det findes også, men de er bestemt ikke helt almindelige med original skive.

Nu synes jeg denne skive er ganske flot med den patina den har. jeg kalder den "Stardust". Nu er det jo også close up billeder. på armen virker den faktisk betydelig mere sort.


vh Baun
Den er flot Baun med sølv markeringer samt sølv visere flot ur kunne godt tænke mig at se din samling på et tidspunkt.

Når du siger at de ikke er helt almindelige vil det så sige at der ikke er nogle orginale?
By
G
Svar
#15
Jo der er jo nogle originale, men de er sjældne. Jeg havde en del skriverier omkring at verificere originaliteten af skiven på mit da jeg fik det. Den er original.

Du er velkommen i Nyborg. Du siger bare til.

vh Baun
Svar
#16
Hej Finertimes

Det er svært at forklare præcist. Selvom det er tæt på være rigtigt, men formen på bogstaverne især i 'constellation' ikke korrekt, ligesom afstanden mellem bogstaver er for lille.

Når man som jeg har set masser af ure. Så er det svært at forklare præcist hvad der er galt, men man ser i løbet at et splitsekund at noget er ikke korrekt.

mvh
Tommy




Tak for input Tommy,,,hvad mener du med,, font er forkert på hvilken måde?

Kan godt se når jeg kikker næmere efter teksten at den ikke er helt snorlige.[/quote]
Svar
#17
Baun Skrev:Jo der er jo nogle originale, men de er sjældne. Jeg havde en del skriverier omkring at verificere originaliteten af skiven på mit da jeg fik det. Den er original.

Du er velkommen i Nyborg. Du siger bare til.

vh Baun
Tak Baun det skal jeg have i tankerne.
By
G
Svar
#18
Tommy Munk Skrev:Hej Finertimes

Det er svært at forklare præcist. Selvom det er tæt på være rigtigt, men formen på bogstaverne især i 'constellation' ikke korrekt, ligesom afstanden mellem bogstaver er for lille.

Når man som jeg har set masser af ure. Så er det svært at forklare præcist hvad der er galt, men man ser i løbet at et splitsekund at noget er ikke korrekt.

mvh
Tommy

Fedt kan jeg kun sige.

Faldt over en Seamaster idag som jeg ikke kunne lade smutte fra mig,,, håber ikke du finder nogen fejl på den (tør næsten ikke at vise den) Icon_e_sad Icon_e_sad

Fotos kommer lidt senere i aften.
By
G
Svar
#19
Gik godt nok efter en Omega Constellation i stål med sort skive men fik øje på denne idag.

Omega seamaster guld/stål med sort skive.

İmage

İmage

İmage

Sidder fint på armen nu
By
G
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)