Afstemning: Skal alle ure være velkommen på forummet
Ja jeg syntes der skulle være en nedre grænse
Nej alle ure er velkommen herinde uanset pris
[Vis resultater]

Ure på forummet
Jeg tror de få der mener der skal være grænse, nærmest svarer lidt provokerende. Hvem skulle dog være moderator, sidde med prislister og kassere indlæg.
Der ville måske komme mere konkret ved at spørge hvem der er mest til dyre ure og hvem til billige, men det synes jeg vi har et fint overblik over via folks posten herinde.
Der er helt sikkert nogen som synes billigere ure er helt uinteressante, og der er for mig da helt i orden. Sådan er det med biler, frimærker og andet, man kan ha forskellig økonomi, være på forskelligt tidspunkt i sin samlerinteresse, eller man kan helt enkelt synes, at det er dumt at bruge pengene på dyre ure, og alt det er vel OK og intet af det skal man tale ned til.

Helt lige så lidt som vi skal udelukke billigere ure, skal vi heller ikke udelukke de som er til PP, VC, vintage sports rolex o.s.v. - og nogen af os skal ha lov at finde det pengespild n med så dyre ure, ligesom nogen af os skal ha lov til ikke at fatte lysten til billigere ure - eller til kvarts eller helt enkelt til vintage - eller alt under 40 mm og hvad ved jeg, det er der ikke noget anstødende i overhovedet.

Det afgørende er, at vi taler med respekt og absolut ikke udelukker nogen som helst form for ure, men vi skal ikke alle være lige begejstrede for det samme.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Det afgørende er, at vi taler med respekt og absolut ikke udelukker nogen som helst form for ure, men vi skal ikke alle være lige begejstrede for det samme.
Og det siger vel det hele............
Svar
Kim T Skrev:
hannover_dk Skrev:Det afgørende er, at vi taler med respekt og absolut ikke udelukker nogen som helst form for ure, men vi skal ikke alle være lige begejstrede for det samme.

jeg må indrømme at jeg er i tvivl - er Kim T enig med Hannover ? eller er vi ovre i noget sarkasme ?

og - mere for en ordens skyld - jeg er enig med Hannover - alle, repeat alle, ure er velkomne - men
"begejstring" er ikke obligatorisk - og "begejstrings-meteret" er ikke linket til prisseddelen
Svar
Bjørn H. Skrev:
Kim T Skrev:

jeg må indrømme at jeg er i tvivl - er Kim T enig med Hannover ? eller er vi ovre i noget sarkasme ?
Undskyld. Dårlig formulering. 100 % enig. Ingen sarkasme her........
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)