Knud Pedersen har begge nye Subs i vinduet
Jeg er enig i at de nye sub's ikke er så harmoniske, som de gamle! Synes Rolex sætter sig 'mellem 2 stole' i de her år. F.eks har de nu et dress ur DJ II på 41mm, men nye Sub blev stadig kun 40mm og en for spinkel lænke. Lidt af det samme synes jeg gælder for den nye Explorer 214270 på 39mm. Især minutviseren er for kort. Virker som om begge visere er taget direkte fra den gamle 114270 på 36mm! Netop Tudor Heritage er et flot og velproportioneret ur.
Vh AndersSC
Svar
Enig... Nr. ét blandt de nye er stadig GMT´en for mig. Det er det mest harmoniske og så kan jeg godt leve med de blanke midterled. Ser frem til det nye Explorer II. Satser på det har samme propertioner som GMT´en og med en "fræk" orangehand Icon_cool

Gad vide hvad de gør ved Daytonaen? 41 mm fat-case med sort lynette og panda-skive? Icon_cool Kunne blive SÅ lækkert hvis de lige tager sig sammen Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg er heller ikke så vild med de nye proportioner, og så undre det mig stadig at de har lavet en grøn/grøn LV. Hvade de lavet den med grøn skive og sort lynette (lige modsat den udgåede LV) så tror jeg den havde været rigtig flot. Jeg synes det er en for lys grøn farve lynetten har på den nye LV, og tror den får et endnu mindre publikum end den gamle LV.
vh Hans Henrik
Svar
Hej Len

Den gamle fik da et ret stort publikum, men jeg tror at du har ret i at den nye helt grønne får et mindre publikum. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)