Svar: 1
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej!!
Jeg håber en af jer herinde vil kunne vejlede mig....
Jeg har et patek phillippe ur der "lader op" ved bevægelse. Altså ingen batteri. Det er på det sidste begyndt at svigte mig og jeg vil derfor høre om nogen af jer har kendskab til om man kan skifte urværk i et sådant ur, sådan at det fremover vil kunne anvende almindelige batterier??
Mvh. Marie
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hej Marie
Patek Philippe er noget af det ypperste du kan finde blandt ure og er der problemer med et sådan ur bør det komme forbi en autoriseret forhandler som vil kunne hjælpe dig.
Vi har i Danmark 2 autoriserede forhandlere af Patek Philippe, Ole Mathiesen og Hvelplund, begge København.
Held og lykke med uret.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja himmel og hav - et skal ha et service - det er tip top inden for ure - og NEJ man kan ikke lave automatik om til batteri - (Mekaniske ure er langt højere i kurs anyway) Følg Bjarnes råd. Det er et service det trænger til.
vh
•
Svar: 400
Tråde: 22
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Og rigtig hjertelig Velkommen herinde iøvrigt , Kan se at du er et forholdsvis nyt medlem.
Lad os vide hvad der videre sker ifbm. dit ur.
Hej
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Hej og velkommen,
bortset fra at dit PP ikke kan bygges om (forudsat det er ægte!) så er det da også en dårlig idé - batterier skal jo skiftes hvert eller hvert andet år, hvis du er heldig, mens et PP med automatik-værk vel kun behøver service hvert 6.-8. år - det koster så "lidt" mere end et batteriskift
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•