UHA ! Hvor slemt er dit ?
Eneste løsning: På med de store ure HELE sommeren ... sådan her kan jeg i hvert fald ikke rende rundt Icon_redface

İmage

Hvor slemt er dit ?
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg bryder mig ikke så meget om at være i solen og sætter mig aldrig for blot at blive brun. Af samme grund går jeg også meget med sommerhat. Så min blege arm får I ikke noget billede af.

/Bjørn.
Svar
Jeg får kun sol i forbindelse med at jeg går og arbejder på samme tid som solen skinner og der har jeg nærmest aldrig ur på
så jeg har heller ingen "bikini linie" Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Står den på afslapning så kan man altid finde mig inde i skyggen Icon_cool
Svar
bjorn_e58 Skrev:Jeg bryder mig ikke så meget om at være i solen og sætter mig aldrig for blot at blive brun. Af samme grund går jeg også meget med sommerhat. Så min blege arm får I ikke noget billede af.

/Bjørn.
Bryder mig heller ikke om ophold i solen, og opsøger aldrig brunende solskin.

İmage

Men med et arbejde af denne karakter, er sol uundgåelig, og konsekvenserne er således:

İmage

Sommerhat, bredskygget, kasket, cap.... you name it - alt har været forsøgt; men støder ind i okularet på måleinstrumentet.
Solskoldet næse er således også en arbejds konsekvens. - Men ikke noget brok Icon_rolleyes strømmende vand er altid fascinerende. Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Soler absolut - men jeg ser ikke helt problemet med den der bikiniline - enten har man 98% af tiden ur på af en slags - de normale eller et af badeurene - eller også viser det da at man faktisk har råd til et ur, men alligevel har haft tid til at solbade?? Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)