20-06-2010, 04:16 PM
Eneste løsning: På med de store ure HELE sommeren ... sådan her kan jeg i hvert fald ikke rende rundt

Hvor slemt er dit ?

Hvor slemt er dit ?
De venligste hilsner, John
|
UHA ! Hvor slemt er dit ?
|
|
20-06-2010, 04:16 PM
Eneste løsning: På med de store ure HELE sommeren ... sådan her kan jeg i hvert fald ikke rende rundt
![]() Hvor slemt er dit ? De venligste hilsner, John
20-06-2010, 04:39 PM
Jeg bryder mig ikke så meget om at være i solen og sætter mig aldrig for blot at blive brun. Af samme grund går jeg også meget med sommerhat. Så min blege arm får I ikke noget billede af.
/Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
20-06-2010, 04:55 PM
Jeg får kun sol i forbindelse med at jeg går og arbejder på samme tid som solen skinner og der har jeg nærmest aldrig ur på
så jeg har heller ingen "bikini linie" Står den på afslapning så kan man altid finde mig inde i skyggen
20-06-2010, 05:32 PM
bjorn_e58 Skrev:Jeg bryder mig ikke så meget om at være i solen og sætter mig aldrig for blot at blive brun. Af samme grund går jeg også meget med sommerhat. Så min blege arm får I ikke noget billede af.Bryder mig heller ikke om ophold i solen, og opsøger aldrig brunende solskin. ![]() Men med et arbejde af denne karakter, er sol uundgåelig, og konsekvenserne er således: ![]() Sommerhat, bredskygget, kasket, cap.... you name it - alt har været forsøgt; men støder ind i okularet på måleinstrumentet. Solskoldet næse er således også en arbejds konsekvens. - Men ikke noget brok Med venlig hilsen - Geodoc
20-06-2010, 09:48 PM
Soler absolut - men jeg ser ikke helt problemet med den der bikiniline - enten har man 98% af tiden ur på af en slags - de normale eller et af badeurene - eller også viser det da at man faktisk har råd til et ur, men alligevel har haft tid til at solbade??
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|