28-05-2010, 11:15 PM
Den her har de nok google oversat.
Citat:Kæreste,
Jeg er at indføre mig selv som Fru Geraldine Gerald den eneste datter af sent Chief og Fru Martins Gerald. Min far var en meget velhavende Coccoa købmand i Abidjan, den økonomiske kapital i Elfenbenskysten, min far var forgiftet til døden ved sin forretningsforbindelser i et af deres udflugter på forretningsrejse. Min mor døde da jeg var en baby, og siden da min far tog mig så speciel. Før død af min far i november 2007 i et privat hospital her i Abidjan han hemmeligt kaldte mig på hans seng side og fortalte mig, at han er beløbet Syv millioner fem hundrede tusinde Forenede stat Dollars ($ US7.5M) tilbage i fast / midlertidig konto i et af de primære bank her i Abidjan, at han brugte mit navn som sin eneste datter for de pårørende i deponering af fonden. Han forklarede også mig, at det var på grund af denne rigdom, at han var forgiftet af hans forretningsforbindelser. At på grund af den uophørlige politiske krise i landet og for at undgå været dræbe af sine fjender Jeg vil søge for en udenlandsk partner i et land, mit valg, hvor jeg vil overføre disse penge og bruge det til investeringsformål, såsom fast ejendom eller hotel management .
Please, jeg er ærligt søger din hjælp på følgende måder:
(1) At give en bankkonto, som dette beløb vil blive overført til:
(2) at tjene som en vogter af denne fond, da jeg stadig er en lille pige:
(3) For at gøre ordningen for mig at komme over til dit land for yderligere min uddannelse og også at sikre en opholdstilladelse i dit land
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)