Ny spids til Panerai skruetrækker.
Hej derude.
Jeg har været så uheldig at knække spidsen på min Panerai skruetrækker, er der nogen der har en liggende, som jeg evt.
kan købe, eller ved hvor jeg kan få fat i en ny ?.

På forhånd tak.
Mvh Peter..
Svar
Har ikke en, men jeg fik en gang en fra Klarlund, det var UB men jeg havde også købt uret ved dem.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Panatime har nogle aftermarket, super hurtig levering altid!

[url]"http://www.panatime.com/tools.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.panatime.com/tools.html[/url]
Svar
Hej

Vil gerne tage forbi Klarlund og købe en spids til dig. Ved bare at de ikke har dem som
kommer med uret i den blå farve, men kun alm spidser som
på en alm skruetrækker. Sidst købte jeg et rør med 3 spidser i. Mener det er den lilla fra "bergamon" ved ikke om det staves sådan, som passer.

Torben
Svar
og "lilla" kode svarer til 1.6mm - -og lige præcis på skruetrækkerklinger er det et
dumt sted at spare - så Bergeon, Horotech eller A+F er det du vil ha' - -tjek Lindholts i Randers
(lindholts.dk)
Svar
Hej..
Tak for hjælpen, jeg har fået bestilt 4 stk bergeon (1,60 Lilla).
fik dem til 7.00 $, incl fragt. Jeg fandt ud af at Klarlund ville
have 150 kr for en Icon_e_surprised Icon_e_surprised . Så en god besparelse til mig Icon_e_biggrin .

God weekend til alle.
Mvh Peter.
Svar
Jeg gav 39 kr. hos Klarlund for et rør med 3 for et par måneder siden.

Så ved ikke med de 150 kr. men spørger da lige mandag hvor jeg alligevel skal derind, synes det virker lidt voldsomt - måske det er prisen for en original blå Panerai spids. Men ved deres værksted anbefaler de andre.

Torben
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:Jeg gav 39 kr. hos Klarlund for et rør med 3 for et par måneder siden.

Så ved ikke med de 150 kr. men spørger da lige mandag hvor jeg alligevel skal derind, synes det virker lidt voldsomt - måske det er prisen for en original blå Panerai spids. Men ved deres værksted anbefaler de andre.

Torben

Hej Torben.

Jeg skrev til Klarlund, nu har jeg sædfølgelig slettet mailen, de skrev tilbage at de ville have 150 kr, det er også derfor jeg skrev et indlæg. Men det er nok for en orginal spids som du skriver.

Mvh Peter...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)