Pam til 28-33k
Tillykke med det Icon_e_biggrin

Jeg var også vild med 88éren i starten og købte den også.
Men efter noget tid blev jeg også træt at den "travle" skive og skiftede den derfor ud med en 111.

Super lækkert ur, med et fedt design.
Det med remmene kommer nok snigende ind på dig, ligesom på de fleste andre som har købt et Panerai.
Jeg er ikke gået helt i selvsving endnu, som visse andre Icon_e_wink Men det er da blevet til et par stykker.
Lidt inspiration Icon_e_biggrin

Denne er lige bestilt hos Heroic18. Jeg er spændt på at se hvordan den er irl.

İmage

Fed rem fra Mr. Korsbek. Helt specielt look og meget opsigtsvækkende. (på den fede måde)

İmage
İmage

OEM velcro. Meget behagelig efter den er gået til og blevet blød, og perfekt til ferien hvor den kommer med i pool, på stranden og lign.

İmage
İmage

Min første rem fra Mr.Korsbek som jeg fik lavet til min 88´er Også meget lækker og blød. (og min favorit)

İmage
İmage
Svar
Kim T Skrev:Tillykke med det Icon_e_biggrin

Jeg var også vild med 88éren i starten og købte den også.
Men efter noget tid blev jeg også træt at den "travle" skive og skiftede den derfor ud med en 111.

Det var faktisk også 88eren der fangede min interesse for Panerai, men jeg har dog aldrig ejet en.
Men har set den irl en gang og den er flot, men slet ikke så stilren som eks. den viste 111.

Kim T Skrev:Denne er lige bestilt hos Heroic18. Jeg er spændt på at se hvordan den er irl.

İmage
Rigtig flot rem, bliver spændende at se dine billeder af den Icon_e_smile
Mvh
Palle
Svar
Hej Kim T

Den rem ser nu ret godt og rå ud, og passer perfekt på et historic Panerai. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)