Hjælp til org. Seiko gummirem
Hej John,

Ok - så siger jeg mange tak. Icon_e_biggrin

Jeg glæder mig til at se resultatet.
Svar
Jeg har sendt en mail med billede af resultatet til dig Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
I starten af denne uge kom posten med en tilskåret Z-22 rem fra Joepete. Mange tak John.

Her er resultatet.

İmage

İmage

Det er første gang jeg prøver mig med at lægge et billede med på et indlæg, håber det virker !!! Icon_redface

Kasperk
Svar
Det virkede, Kasper - jeg kan i hvert fald godt se billederne Icon_e_smile Jeg kommer helt til at savne et Orange Monster når jeg ser dine billeder ... Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
Ja, det lykkedes !! Icon_e_biggrin

Glasset på denne Orange Monster er næsten helt plant. Jeg har en Black monster som er fra år 2000. På den er glasset buet ???

Er det tilfældigt eller har Seiko i løbet af årerne lavet om på hvilket glas de benytter til Monsteren ???

Kasper
Svar
Orange og Black Mosnter er fra fabrikken udstyret med næsten helt flade Hardlex crystal glas. Kunne det tænkes, at dit Monster fra år 2000 har fået skiftet glas ? Et meget anvendt glads i modding kredse er det domede safirglas - måske det er monteret på uret ... ?
Svar
ser skide godt ud !!! Min BM er med den org. 20mm men hvad er fremgangsmåden for at skære den Z-22 til John ? Et skarpt hobbykniv blad ?
Svar
Ja, jeg bruger en skarp hobbykniv til formålet Icon_e_wink
Svar
oki takker for info Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)