Kronprins Frederik
Normalt ser man Kronprinsen med sin Kermit, men var lige ved frisøren. og der lå Billedbladet nr. 45.
Det ser ud til at han har fået en DLC Daytona.

İmage
İmage
Svar
Går ud fra du har set bladet og vurderet derudfra, for på dette billede kan det være hvad som helst Icon_e_wink Kan være hende Caroline Fleming har været inde over med lidt modetips, for har set billeder af hende med et DLC Rolex (Sub eller GMT).

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Går ud fra du har set bladet og vurderet derudfra, for på dette billede kan det være hvad som helst Icon_e_wink Kan være hende Caroline Fleming har været inde over med lidt modetips, for har set billeder af hende med et DLC Rolex (Sub eller GMT).

/Mads

Ja bladrede lige bladet igennem hos frisøren, men det var det eneste billede jeg lige kunne finde på nettet Icon_e_sad

Kan være det er en lille gave han har fået. Jeg talte engang med en fra hoffet, der sagde at han havde rigtigt mange ure, bl.a. PP, VC, som han havde fået i gaver a diverse firmaer, sheiker osv.
Klarlund gav ham og hans Sirius patrulje hver en 16710´er til turen, med gravering bagpå.
İmage
Svar
Caroline er Pro-Hunter kunde.

M
Svar
Morgan Jones Skrev:Caroline er Pro-Hunter kunde.

M

Godt så havde jeg spottet rigtigt Icon_e_biggrin Hmm pigebarnet har altså en "sund" ursmag Icon_cool

/Mads
Svar
Tjah. Personligt er jeg ikke den store Pro-Hunter fan, men må indrømme at Kamals kundeliste er imponerede.

mvh Morgan
Svar
Enig i at Pro-Hunter ikke lige er nr. uno, men mener også hun har et Daytona helguld og noget tilsvarende Cartier Santos 100. Sammenlignet med den gennemsnitlige danske kvinde er det "over gennemsnittet" Icon_e_wink Så her jeg mener hun ikke er helt skæv...

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)