Hey så er den klar..........
Jeg dækker nok mere end jeg burde de få gange der har været noget galt. Det kun hvis kunden helt har fejlbetjent uret og det er gået i stykker jeg ikke vil betale, er der nogen form for tvivl, så har jeg betalt. Heller betale en lille regning og ha en glad og tilfreds kunde..

Da det er ure i god kvalitet, så holder de altså godt, så det er små ting der er med dem..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Jeg dækker nok mere end jeg burde de få gange der har været noget galt. Det kun hvis kunden helt har fejlbetjent uret og det er gået i stykker jeg ikke vil betale, er der nogen form for tvivl, så har jeg betalt. Heller betale en lille regning og ha en glad og tilfreds kunde..

Da det er ure i god kvalitet, så holder de altså godt, så det er små ting der er med dem..

Tak for direkte svar micky og endelig et svar man kan bruge til noget.
Super service må man sige.... Icon_e_biggrin
Svar
Et godt svar fra Micki, men også et svar, jeg kan støtte 100% op om.

Dreamwatch har en service som LANGT overgår hvad man kan forvente af en forhandler som sælger brugte og nyere ure.
Et super seriøst foretagende, og den korte beskrivelse af urene, bliver altid fulgt op med en god mundtlig beskrivelse og gode billeder.

Har lige købt et ure til en kollega, hvor vi fik nogle billeder af en lille skramme, men i den høje opløsning Micki havde taget billederne så uret "hærget" ud.
Da min kollega fik uret sagde han, er det dette ure han har taget billeder af ?

Så Micki prøver ikke at skjule noget, og vil gøre NÆSTEN ALT for en tilfreds kunde.

Jacob
Svar
Enig i at på de fleste nyere ure er servicestanden ikke så vigtig.

Dog, hvis man køber fx. en Chronograf der er pæn og nydelig, men 7-8 år gammel (og det kalder jeg stadig rimelig ny) til fx. 6-8 K, vil jeg mene at man skal huske at en service kan komme når som helst og koste over 2 K.

Jeg tænker altså på relevans ifht. pris - ikke så meget reklamationsret.

Det samme kan vel gælde andre ure som er dyre i service.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)