Seiko Black Knight (SKXA49)
Min Seiko diver samling manglede lidt elegance, så derfor røg der en Black Knight i kassen. På vej er også en White Knight - jeg fandt en i super stand, og så kan man da ikke lade den glide forbi ... kan man ... ? Icon_redface

Black Knight har sort waffle dial, smukt stålindrammede indeksmarkeringer, sekundviser med rød tip, sort dag-/datobaggrund, helstøbt stål bezel og lume på niveau med Prospex diverne. Uret har integreret lænke, nedsunket bezel og en super komfort. Man skal dog ikke tage fejl af det elegante ydre: Uret vejer mere end et Monster, og er et no nonsens diver ur - når alt kommer til alt Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Lækker. Har du også nogle billede af White Knight, du kan poste? Icon_e_biggrin

Hvad er prislejet?
Svar
White Knight ligger til toldbehandling ... Icon_e_confused

Knight urene produceres ikke længere, så man må på brugtmarkedet for at lande urene. Priserne afhænger naturligvis af urets stand. Generelt, så er White Knight dog dyrere end Black Knight. En White Knight i god stand kan med lidt held i sprøjten landes for ca. 1500 kr., imens en Black Knight ligger på ca. 1200 kr. Det er ualmindeligt billigt, synes jeg, ifht hvad man får for sine penge Icon_e_wink

Der er lidt White Knight billeder i denne tråd:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=8646&hilit=white+knight" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=9&t=8646&hilit=white+knight</a><!-- l -->
Svar
Jeps, der var det Icon_e_biggrin Er altså ret vild med hvide skiver. Kan godt forstå, at White Knight er dyrere end Black Icon_mrgreen Det ligner 'value for money' ure...
Svar
Den sortskivede er nu også lækker - men enig, den hvidskivede er mere sjælden, og derfor en lækkerbidsken Icon_e_wink

Urenes finish er rigtig god, og særligt skiven er flot forarbejdet, synes jeg. Lænken er dog også ret lækker, især prisen taget i betragtning. Nå ja, så er lumen jo også i orden Icon_e_wink Knight urene ligger ret højt på min liste over ure med good value for money Icon_e_biggrin

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)