Tja... et eller andet klokværk skal man jo ha'
Så det blev til denne 111 I-serie på en fantastisk Simona strap, som absolut er tæt på den bedste rem jeg har haft (set?) Perfekt pasform, håndværk, et kæmpe spænde og i en kulør der i mine øjne er super flot. Der medfulgte ,udover OEM remmen, en ubrugt Kaktus rem i lidt mørk nøddebrun med Pre-V spænde.
Jeg har tidligere haft en 111 G-serie med "malet" skive. Selvom man siger, at det er mere rigtig, så synes jeg at sandwich skiven er et smukt syn og klæder uret perfekt.

Var der nogen der sagde "straphunting" ?

İmage
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
Super flot - kom meget gerne med flere fotos Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Lækkert ur!!!

Mht skiven så er det smag of behag.
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar
BTW, hvem er det, her fra forumet, som laver remmer for Panerai´er ? Kan huske nogle skønne kernelæderremmer med håndsyninger som er vist i billeder på forumet...
Hvis der er nogen som husker mailadressen af (Torben ?), ville jeg være mucho taknemligt at få den !
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det er Torben (a.k.a. Submersible, a.k.a. Mr. Korsbek) der laver de remme du taler om. Jeg har hans mail adresse, så hvis du vil have den kan du smide mig en mail på don[snabela]donwerner.dk - Vil være ked af og skrive den på et åbent forum.
Svar
Dejligt ur - tillykke med det Icon_e_biggrin

Personligt kan jeg godt lide det simple design som bla 111 , 112 og logo modellerne har. Hvis du skal have flere remme kan jeg absolut anbefale remmere fra manifatture firenze.

Mvh Hans Henrik
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)