Prischeck: Rolex 5513
Super flot Rolex 5513 på original lænke u. box og papirer for 3000 EUR. Er prisen ok ?
De venligste hilsner, John
Svar
Umuligt at sige... Nu stoler jeg kun på ganske få personer, når det kommer til vintage Rolex, så det kommer meget an på hvem der omtaler det som "super flot..." og hvorfor/hvordan de vurderer det til super flot!? Umiddelbart lyder 3.000 euro ok, men jeg skal se billeder før jeg tør udtale mig. Der er MANGE faldgrupper. Dit spørgsmål svarer lidt til at spørge om 1 mio er en ok pris for en flot lejlighed i Kbh Icon_e_wink

/Mads
Svar
Her er linket:

[url]"http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi/forums/chronotrader/index.cgi?read=10527" onclick="window.open(this.href);return false;">http://chronocentric.com/forums/chronot ... read=10527[/url]

Sælgers korte svar på min forespørgsel:

"produced 1984, no box/no papers, not serviced recently but running well, no trades."
Svar
Kassen er poleret og har lidt runde kanter, men hornene er stadig forholdsvis tykke. Uret har blank skive. En lille smule stræk i lænken. Blot pga disse ting ville jeg lede videre. Gå efter et med mat skive..
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Tusind tak for hjælpen, Larzovic Icon_e_smile
Svar
Enig med Larzovic. Det er det mindst interessante 5513, da det har blank skive. Latterlig beskrivelse med "super mint" og "amazing condition". Præcis som jeg havde forudset, var der blot tale om salgsgas som uvidende samlere måske kunne falde for Icon_rolleyes Uret er i den stand et ur nu engang er fra 1983. Hverken værre eller bedre. Prisen er ok uden at være imponerende. Ikke noget jeg ville springe på. Med lidt held kan du finde et tilsvarende med mat skive til næsten samme pris.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Umuligt at sige... Nu stoler jeg kun på ganske få personer, når det kommer til vintage Rolex, så det kommer meget an på hvem der omtaler det som "super flot..." og hvorfor/hvordan de vurderer det til super flot!? Umiddelbart lyder 3.000 euro ok, men jeg skal se billeder før jeg tør udtale mig. Der er MANGE faldgrupper. Dit spørgsmål svarer lidt til at spørge om 1 mio er en ok pris for en flot lejlighed i Kbh Icon_e_wink

/Mads

en flot lejlighed i kbh til 1 mill. sådan en har jeg til salg Icon_e_biggrin så ja det er en ok pris

Mif
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)