26-05-2009, 04:52 PM
Jeg synes det er to flotte ure. Jeg er selv lidt i tvivl om jeg ville vælge Rolex´et eller Omega´et. 
Men i sidste ende ville jeg tage Omega´et
|
Hvad ville du vælge?
|
|
26-05-2009, 04:52 PM
Jeg synes det er to flotte ure. Jeg er selv lidt i tvivl om jeg ville vælge Rolex´et eller Omega´et.
27-05-2009, 11:07 AM
Baun Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Jeg går ud fra du har surfet nettet tyndt og er kommet frem til disse to modeller, så jeg vil ikke smide flere forslag på bordet. Af de to ville jeg vælge Rolex. Af den simple årsag at jeg ikke er meget for stenskiver og at gensalgsværdien på Rolex er bedre hvis du en dag skulle få lyst at sælge. Desuden har du allerede et Omega så et Rolex ville give lidt afveksling i "samlingen". Held med købet og lad dig nu ikke påvirke af alle smagsdommeren Jeg må gå til erkendelse og indrømme at JEG har surfet nette tyndt, og der ikke findes en for mig ukendt urmodel jeg tror der kan overraske mig så positivt, at jeg må eje uret. Klart jeg ikke har set ALT, men i de genre jeg søger ure har jeg vist overblikket. Heldigvis kommer der hele tiden nye modeller til Dermed ment at pokus14 sikkert havde besluttet i hvilken genre og mærke uret skulle være, og derefter havde researchet lidt på modellerne og kommet frem til de to. Men havde så overset den sætning du fremhæver mht. foreslag Baun. My mistake... Jeg syntes tit det er svært at komme med foreslag og 9 ud af 10 skud bliver i tågen med mindre der er klare specifikke kriterier /Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|