glæden der blev til bitterhed
Her den anden dag, købte jeg mig mit første pam 0024..
Manden som jeg købt det af var urolig sød og snakkede om alle hans paneraier og om han var urmager.. og at der lige er lavet service på uret, så jeg var glad da jeg kørte hjem.. der var en del remme med til uret...
Næste dag stod den, så på en del møder på jobbet.. jeg sætter en af remmene på. tager min bedste skjorte på ( la martina) til 1800 kr som min kone givet mig i gave...

dagen går super, indtil en af mine ansatte spørger mig om hvad det er jeg har på min hånd.....
min rem har så meget overskuds farve at min fede skjorte og mit håndled er blevet brunt Icon_evil

Jeg prøvet både at ring,sms og maile til manden, men ikke en lyd. jeg prøvede at mail i et andet navn og en anden mailboks. der kunne han godt svare.... Icon_evil

jeg er lige kommet hjem fra klarlund hvor de har kigget på uret, de fortæller mig at dette ur aldrig har fået noget service.. så øv 2800 kr til det..
sådan nogle handler tager sku glæden ved at købe et nyt/brugt ur..
så næste gang må jeg enten købe et nyt eller brugt af en kendt Good guys herfra..
Det er super ærgeligt at hvad der ellers skulle ha' været en rigtig positiv oplevelse bliver ødelagt på den måde. Kan godt forstå du er bitter. Det er altid nemt og være bagklog, men din historie viser at det gode råd om at "købe sælger fremfor varen" stadig er gældende. Har du evt. ikke mulighed for at opsøge ham, hvis du ikke kan komme i kontakt med ham via mail/telefon?
Bittert og jo svært at konstatere hvis han siger han selv er urmager - om det har været til service - men mon han var urmager (måske tordnene tynd - så kaldt ur-mager Icon_redface )

Man ser det jo tit, den der med uret har været til service for helt nyligt. Jeg betragter det som nedsættende for sælgers ærlighed hvis der står sådan, uden han kan vise kvittering. Selvom jeg får fornuftige priser hos min urmager (ofte Krognos), så får jeg da altid en garanti med på en fuld service. Jeg har endnu aldrig haft brug for den, men skulle jeg sælge, skulle jeg da nok vise at det faktisk havde fået service. Det andet er for mig rent gas.
Så langt hellere de som skriver at de ikke ved hvornår det sidst fik service - balancen svinger fint, men en service i nær fremtid er nok at anbefale. Det kan jeg da forholde mig til

Bemærk også hvor mange som står LIGE SERVICEREDE og så ser man på billedet en regulater som er mast så langt over mod + at den er lige ved at rive balancen over. Serviceret min bare? Da ikke hos en urmager

Op på hesten igen - brugte ure køber man kun hos nogle med masser af positive referencer eller som minimum nogle man kender her inde fra eller andre fora og som hele tiden har virket OK.
Ukendte sælgere giver nu ikke bare skuffelse med ure, men brune skjorteærmer. Håber du får det af, lad en proff rens tage sig af den side.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Jeg har lige flyttet den her over på Bad guys forumet.

Som udgangspunkt tror jeg det er bedst hvis kun folk der er direkte involveret i en evt. handel skriver på de her tråde, så det ikke bliver en total krig.

Jeg vil dog I samme ombæring sige at jeg kender TC personligt og jeg stoler 100% påp hans udlægning af sagen.

Mvh Morgan
Pj_pam Skrev:bare glem det, alle mine indlæg er belvet slettet af JAN KIRK

Jeg må ikke svare for mig her på siden, det kan jeg gøre der hvor uret er købt.

Jeg synes du skal tage fat i TC så I kan få fikset jeres udestående.

M

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)